کد خبر 1648572
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۱

در پی اقدامات تروریستی روزهای اخیر استان سیستان و بلوچستان، دستگاه‌های امنیتی ضربه سنگینی به تیم اصلی طراح و عامل این اقدامات وارد کردند.

به گزارش مشرق، در پی اقدامات تروریستی روزهای اخیر در استان سیستان و بلوچستان که توسط عناصر خودفروخته گروهک تروریستی «جیش الظلم» وابسته و تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه صورت گرفت و منجر به شهادت تنی چند از شهروندان بلوچ اهل سنت و نیز تعدادی از حافظان امنیت استان شد، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان ضربه سنگینی به عاملان این حوادث وارد کردند.

در این راستا سلسله اقدامات اطلاعاتی گسترده و همپوشانی عملیاتی صورت گرفته، منجر شد تیم اصلی طراح و عامل این اقدامات تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان(عج) قرار گرفته و شبکه تروریستی مستقر در جنوب استان سیستان و بلوچستان شناسایی و متلاشی شود.

سلسله عملیات صورت گرفته شب گذشته(۱۱ مهرماه) منجر به درگیری چند ساعته حافظان امنیت با تروریست‌های مذکور شده و در نتیجه تعداد سه نفر از آنها به هلاکت رسیده و تعدادی از این عناصر نیز دستگیر شدند.

لازم به ذکر است در پی این عملیات مقتدرانه تعداد زیادی سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه از مقر تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

با توجه به اهمیت آرامش عمومی و مطالبه شهروندان شریف سیستان و بلوچستان در خصوص برخورد قاطع با مخلان امنیت جامعه، سلسله اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی تا برخورد و دستگیری تمامی عوامل دخیل در اخلال نظم عمومی استان استمرار خواهد داشت.