کد خبر 1648759
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: یکی از مستشاران نظامی سپاه پاسداران در سوریه در حمله هوایی سه روز قبل صهیونیست‌ها به دمشق، امروز به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: شهید مجید دیوانی در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز صهیونیستی به سوریه، سه روز قبل به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و امروز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ

بار دیگر انقلاب اسلامی با تقدیم یکی از پاسداران مدافع حرم، سرو تناور انقلاب اسلامی را آبیاری نمود.

رزمنده سرافراز پاسدار مجید دیوانی از اهالی خرمشهر قهرمان، نیروی مستشاری سپاه پاسداران و مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام در سوریه بر اثر جراحات وارده ناشی از بمباران هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این صحابه آخرالزمانی اباعبدالله الحسین سه روز پیش در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز صهیونیستی به سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و امروز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.

روابط عمومی سپاه پاسداران با تبریک و تسلیت شهادت این شهید سر افراز، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم، بستگان و همرزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کند.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی