جزئیاتی جدید از اولین درگیری‌ زمینی حزب‌الله و ارتش رژیم که نشان می‌دهد نیروی‌های مقاومت لبنان چطور ارتشی‌های صهیونیست‌ را به کمین کشانده و از آن‌ها تلفات گرفتند.

به گزارش مشرق، اطلاعیه دیروز حزب‌الله درباره جزئیات این عملیات پیروز: صبح سه‌شنبه، رزمندگان مقاومت متوجه تحرکات یک تیم شناسایی ارتش دشمن در منطقه العدیسه شدند اما اقدامی صورت نگرفت تا شناسایی به‌طور کامل انجام شود.

بعد از خروج نیروهای دشمن از منطقه شناسایی‌شده، رزمندگان حزب‌الله کمین مناسبی را آماده کردند و منتظر ورود یگان کماندویی دشمن شدند.

صبح چهارشنبه، ۳۰ نفر از یگان کماندویی ارتش رژیم صهیونیستی وارد کمین شدند و بعد از رسیدن آنها به نقطه‌ای که از خط مرزی هم دور نبود، رزمندگان حزب‌الله با ندای «لبیک یا نصرالله» رگباری از گلوله و خمپاره را بر سرشان ریختند و بعد از آن هم وارد درگیری تن به تن با نیروهای دشمن شدند و وضعیت میدانی به نحوی پیش رفت که تعدادی کشته شدند و صدای جیغ و التماس بقیه اشغالگران شنیده می‌شد.

خطوط امدادی در منطقه هم به‌طور همزمان هدف حملات راکتی و خمپاره‌ای قرار گرفت؛ درنهایت هلی‌کوپترهای ارتش رژیم نهایتاً وارد منطقه شدند و آنها را نجات دادند.

رزمندگان دلتنگ اما مصمم حزب‌الله لبنان با سید عزیز، دبیرکل شهیدشان، تجدید عهد کرده‌اند که از خاک لبنان عزیز که شهدای بزرگی از جمله سید را برایش داده‌اند دفاع کنند. با روح شهیدمان عهد می‌بندیم که این ذره کوچکی از آن چیزی بود که در انتظار اشغالگران است.