ایران پیام هشدار غیرمستقیم به آمریکا فرستاد

رسانه قطری خبر داده ایران پس از عملیات «وعده صادق ۲» از طریق دوحه، پیام هشدار غیرمستقیم به آمریکا ارسال کرده است.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه ایرانی روز پنجشنبه گفت که «ما از طریق قطر پیامی به واشنگتن درباره وضعیت منطقه پس از حمله اخیر تهران به رژیم صهیونیستی ارسال کردیم».

ایران در راستای پاسخ به نقض حاکمیت خود پس از ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، حملات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان که به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و «عباس نیلفروشان» منجر شد و همچنین در پاسخ به جنایات جنگی این رژیم در غزه و لبنان، پایگاه‌هایی نظامی این رژیم را موشک‌باران کرد.

این منبع ایرانی که با الجزیره گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه گفت: ایران در این پیام غیرمستقیم به واشنگتن تأکید کرده مرحله خویشتن‌داریِ یکجانبه پایان یافته و این نوع خویشتن‌داری الزامات امنیت ملی ایران را برآورده نمی‌کند.

این منبع مسؤول ادامه داد: در این پیام تأکید شده که هرگونه حمله رژیم صهیونیستی با پاسخی غیرمتعارف مواجه خواهد شد که شامل زیرساخت‌ها نیز می‌شود.

او همچنین تصریح کرد که «در پیام غیرمستقیم ایران به واشنگتن، به ضرورت منطقه‌ای برای مهار رژیم صهیونیستی و جنون آن پرداخته شده است».

«سید عباس عراقچی» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز چهارشنبه گفت بعد از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی «هشداری به سوئیس داده شد تا به آمریکایی‌ها منتقل کنند و گفته شد که این حق ما به لحاظ دفاعی بود و قصد ادامه نداریم. همچنین هشداری به آمریکا دادیم که خودشان را کنار بکشند و دخالت نکنند».

عراقچی هشدار داد: هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی یا حامیان این رژیم با پاسخ شدیدتر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس