یکی از مشاوران امنیت بین الملل وزارت خارجه آمریکا با انتشار پستی در صفحه شخصی «ایکس» خود تاکید کرد براساس تصاویر در دسترس دست‌کم ۳۲ موشک ایرانی به پایگاه هوایی نواتیم اصابت کرده است.

به گزارش مشرق، «جفری لوئیس» یکی از اعضای هیئت مشورتی امنیت بین‌الملل در وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که بررسی‌ها حاکی از اصابت ۳۲ موشک ایرانی به پایگاه هوایی «نواتیم» ارتش اسرائیل در جنوب فلسطین اشغالی است.

وی با انتشار تصویری ماهواره ای از محل اصابت موشک‌های ایرانی به این پایگاه راهبردی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این حمله بر توان عملیاتی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اثر گذاشته است.

جفری لوئیس در پاسخ به سوال یکی از کاربران با اشاره به دقت بالای موشک‌های بالستیک ایرانی نوشت: فکر می‌کنم ایرانی ها مناطق تعیین‌شده‌ای از پایگاه را به درستی هدف قرار دادند.

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی روز سه شنبه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله و سردار نیلفروشان سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی قرار داد و مراکز نظامی این رژیم را هدف قرار داد.

منبع: تسنیم