اذعان مشاور وزارت خارجه آمریکا به اصابت ۳۲ موشک به نواتیم

یکی از مشاوران امنیت بین الملل وزارت خارجه آمریکا با انتشار پستی در صفحه شخصی «ایکس» خود تاکید کرد براساس تصاویر در دسترس دست‌کم ۳۲ موشک ایرانی به پایگاه هوایی نواتیم اصابت کرده است.

به گزارش مشرق، «جفری لوئیس» یکی از اعضای هیئت مشورتی امنیت بین‌الملل در وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که بررسی‌ها حاکی از اصابت ۳۲ موشک ایرانی به پایگاه هوایی «نواتیم» ارتش اسرائیل در جنوب فلسطین اشغالی است.

وی با انتشار تصویری ماهواره ای از محل اصابت موشک‌های ایرانی به این پایگاه راهبردی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این حمله بر توان عملیاتی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اثر گذاشته است.

عملیات وعده صادق , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , ارتش رژیم صهیونیستی ,

جفری لوئیس در پاسخ به سوال یکی از کاربران با اشاره به دقت بالای موشک‌های بالستیک ایرانی نوشت: فکر می‌کنم ایرانی ها مناطق تعیین‌شده‌ای از پایگاه را به درستی هدف قرار دادند.

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی روز سه شنبه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله و سردار نیلفروشان سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی قرار داد و مراکز نظامی این رژیم را هدف قرار داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
    1 0
    منتظر باش سراغ خودتم میاییم
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
    0 0
    آنچه مهمتر از محل اصابت و میزان تخریب است اینه که آسمان اسرائیل برخلاف ادعاهای خونخواران صهیون هیچ امنیتی ندارد! هیچکدام از سامانه های دفاعی پرآوازه امریکا و انگلیس و فرانسه و اسراییل توان جلوگیری از حملات موشکهای ایرانی را ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس