کد خبر 1649187
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶

مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم بزرگداشت شهادت مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری به نمایندگی از معظم له در مراسم حضور داشتند.

علما، بزرگان، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، فضلای حوزه، مسئولان استانی، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تنی چند از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و طلاب هم همگام با مردم انقلابی و وفادار قم در این مراسم حضور یافتند تا پیام تبعیت از امر ولی و اتحاد و انسجام ملی و یکپارچگی در مقابل دشمن را به دنیا مخابره کنند.

در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا با حضور پرشور مردم انقلابی شهر مقدس قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم‌ مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌ علیها برگزار شد، شبستان مملو از جمعیت عزاداری بود که آمدند تا هم با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای تجدید بیعت کنند و هم به دشمنان به ویژه رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی بگویند برای همیشه پای آرمان‌ها و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی به ویژه حزب‌الله قهرمان لبنان ایستاده‌اند و هم وفاداری و قدرشناسی خود را نسبت به یک عمر مجاهدت شهید سیدحسن نصرالله نشان دهند.

این برنامه با سخنرانی آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آیت‌الله اختری و مداحی ابوذر بیوکافی برگزار شد.

لازم به ذکر است، در شب‌های گذشته مراسم "لبیک یا خامنه‌ای" و بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان هر شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور پرشور مردم و زائران در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌ الله‌ علیها برگزار شد.