کد خبر 1650412
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

لیندسی گراهام، سناتور جنگ طلب جمهوری‌خواهان که به اظهارات افراط گرایانه شهرت دارد در دیدار با بنیامین نتانیاهو بار دیگر از تعهد واشنگتن در پشتیبانی از این رژیم خبر داد.

به گزارش مشرق، لیندسی گراهام، سناتور ارشد حزب جمهوری‌خواه آمریکا در سالروز عملیات طوفان الاقصی در رأس هیأتی از سناتورهای آمریکایی که به اراضی اشغالی سفر کرده است با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سناتور جنگ طلب جمهوری‌خواهان که به اظهارات افراط گرایانه شهرت دارد در دیدار با بنیامین نتانیاهو بار دیگر از تعهد واشنگتن در پشتیبانی از این رژیم خبر داد.

گراهام در شرایطی به اراضی اشغالی سفر کرده که آمریکا هم اکنون گریبانگیر طوفان‌های سهمگین طبیعی است و در پی آن، به شماری از ایالت‌های آن، خسارت هنگفتی وارد آمده و با وجود این، بدون توجه منافع مردم این کشور بار دیگر از حمایت تمام قد دولت این کشور از رژیم خونریز صهیونیستی سخن گفت.

وی در دیدار با نتانیاهو بار دیگر ماهیت آمریکایی جنایت این رژیم را بار دیگر بر ملأ کرد و تاکید کرد: «شما در جنگ ما و در دفاع از ما وارد معرکه شده‌اید و ایالات متحده در این جنگ از شما پشتیبانی خواهد کرد.»

گراهام در این دیدار بار دیگر به یاوه گویی علیه ایران و برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشورمان پرداخت.

منبع: مهر