مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه به واردآوردن ضربات سنگین به نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، با وجود گذشت بیش از یک سال از آغاز عملیات طوفان الاقصی، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه همچنان ضربات مهلکی را به ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی وارد می‌کنند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها پس از درگیری با گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بلوک ۲ اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، شماری از این نظامیان متجاوز را به هلاکت رسانده و شمار دیگری از آنان را نیز زخمی کرده‌اند.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قسام مقر کنترل و فرماندهی ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی در منطقه مدیریت شهری واقع در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که در عملیات مشترک با تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» مقر کنترل دشمن صهیونیست در «جحر الدیک» واقع در مرکز نوار غزه را هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده است.

گردان‌های شهید «ابوعلی مصطفی» هم از حمله خمپاره‌ای به مقر کنترل و فرماندهی ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی در محور نتساریم طی عملیات مشترک با تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» خبر داد.