حمله موشکی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی

منابع رسانه‌ای از حمله موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین از غزه به سرزمین‌های اشغالی و به صدادرآمدن آژیر هشدار در این مناطق خبر دادند.

به گزارش مشرق، با گذشت ۲۶۴ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، سرزمین‌های اشغالی همچنان از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین هدف حملات موشکی قرار می‌گیرد.

گردان‌های «المجاهدین» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» واقع در اطراف نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه و رصد شلیک ۲ موشک از سمت نوار غزه به سوی این شهرک‌های صهیونیستی خبر دادند.

گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای پیشروی شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

نیروهای شهید «عمر القاسم» هم اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در عملیاتی مشترک با مبارزان گردان‌های «شهداء الاقصی» پایگاه نظامی صهیونیستی «زیکیم» را با موشک‌های کوتاه‌برد هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف ورزشگاه «برقه» واقع در اردوگاه «الشابوره» در مرکز شهر رفح نیز از سوی مبارزان نیروهای شهید «عمر القاسم» با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده شدند.

همچنین منابع رسانه‌ای از درگیری شدید مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطین با نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در خیابان‌های «الداخلیه»، «پاریس» و چندین محور دیگر در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس