کد خبر 1650935
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

دبیر شورای نگهبان گفت: مردم بصیر و موقعیت‌شناس با حضور پرصلابت در نماز جمعه نصر و اقتدا به رهبر حکیم و شجاع انقلاب اسلامی، تهدیدات رژیم صهیونیستی را بی‌اعتبار کردند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه روز چهارشنبه این شورا درخصوص حضور باشکوه مردم در نمازجمعه نصر تهران عنوان کرد: خداوند بزرگ را شکر می‌کنیم که بار دیگر ملت سرفراز ایران اسلامی را مصداق آیه «یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَی الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ» قرار داد.

وی افزود: مردم بصیر و موقعیت‌شناس با حضور پرصلابت در نمازجمعه نصر و اقتدا به رهبر حکیم و شجاع انقلاب اسلامی، تهدیدات رژیم صهیونیستی را بی‌اعتبار کردند و نشان دادند قدردان استقلال، اقتدار و عزت ایران اسلامی هستند.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: این نمازجمعه جلوه‌ای زیبا و افتخارآفرین از پیوند مستحکم امت و امامت را مقابل دید جهانیان قرار داد تا همگان بدانند عامل اصلی ناکامی جهان سلطه در رویارویی با انقلاب اسلامی چیست.

آیت‌الله جنتی در ادامه این حماسه‌آفرینی هوشمندانه و عزت‌آفرین را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

وی همچنین باتوجه به اینکه در سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی قرار داریم، بیان کرد: این عملیات توسط مقاومت فلسطین و علیه چندین دهه رفتار ظالمانه، غیرقانونی و غیر انسانی رژیم صهیونیستی صورت گرفت. این عملیات از یک سو به افسانه شکست‌ناپذیری این رژیم پایان داد. از سوی دیگر، ماهیت وحشیانه این رژیم را برای افکار عمومی دنیا آشکار کرد. چندین دهه تلاش استکبار جهانی برای تزیین چهره رژیم غیرقانونی صهیونیستی را هم بی‌اثر کرد.

دبیر شورای نگهبان در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: طوفان الاقصی طرح‌هایی مانند عادی‌سازی روابط کشورها با رژیم صهیونیستی که این رژیم و حامیانش سال‌ها برای اجرای آن کارها کرده بودند را با شکست مواجه کرد و این رژیم تروریستی برای پنهان کردن این شکست رو به جنایاتی وحشیانه آورد که نفرت جهانی برایش به دنبال داشت.