خبرها از نوار مرزی جنوب لبنان و شمال سرزمین های اشغالی، حاکیست پیشروی صهیونیست ها در محور پارک مارون الراس متوقف شده است.

سرویس جهان مشرق - از مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر می رسد، رزمندگان حزب الله تلاش صهیونیست ها را برای نفوذ به شهر راس الناقوره ناکام گذاشتند و از سویی دیگر اشغالگران را در ورودی شهرک یارون زمین گیر کرده اند و اجازه ندادند شهرک مارون الراس در خطر محاصره قرار گیرد.

درگیری ها در چندین جبهه نوار مرزی مشترک با فلسطین اشغالی در حالی ادامه دارد که نظامیان صهیونیست در تلاش بودند از محور شمال غرب سرزمین های اشغالی و به طور مشخص از پایگاه راس الناقوره از مرز عبور و خود را به جنوب شهر راهبردی راس الناقوره در جنوب غرب لبنان برسانند که تحرکات آنان به سرعت رصد شد.

براساس اطلاعات به دست آمده، رزمندگان با تله های انفجاری و شلیک دهها راکت تجمع اشغالگران را در این محور هدف قرار دادند و نفوذ آنان از این منطقه به خاک لبنان را ناکام گذاشتند؛ شهر راهبردی راس الناقوره، شهر ساحلی صور در جنوب غرب لبنان را به مرز فلسطین اشغالی متصل می کند و این موقعیت بر اهمیتش افزوده است.

برای مشاهده اندازه اصلی رو نقشه کلیک کنید

از خط مرزی شمال شرق سرزمین های اشغالی و جنوب لبنان (محور شرقی شهرک العدیسه) خبر می رسد درگیری ها ادامه دارد و همزمان با دفع حملات و خنثی کردن پیشروی نظامیان صهیونیست، یگان پشتیبانی حزب الله در یک عملیات دقیق توانست تجمع صهیونیست ها را در شهرک صهیونیست نشین کفرجلعادی هدف قرار دهد و شماری از آنان را به هلاکت برساند و تعدادی دیگر را زخمی کند.

شهرک کفرجلعادی نقطه اتصال دو شهر مهم صهیونیست نشین متولا (المطله) و کریات شمونه است؛ در همین محور رزمندگان حزب الله توانستند با رصد دقیق، مواضع عناصر صهیونیست را در منطقه رامیم (هونین) با موشک ضد زره هدف قرار دهند که براساس آمار اولیه دو تن از نظامیان اشغالگر کشته و شماری هم زخمی شدند.

خبرها از نوار مرزی جنوب لبنان و شمال سرزمین های اشغالی، حاکیست پیشروی صهیونیست ها در محور پارک مارون الراس متوقف شده و رزمندگان با آتش سنگین توپخانه، شلیک موشک های ضد زره و استفاده از توان یگان پهپادی، تک تیرانداز ها و تله های انفجاری، ضربات مهلکی را به نیروهای اشغالگر در این بخش وارد آوردند و آنان را در این منطقه زمین گیر کردند.

به گزارش مشرق، صهیونیست ها در تلاش هستند با اشغال شهرک یارون (جنوب غرب شهر مارون الراس) خود را به شهرک های شمالی (عین ابل و حنین) برسانند تا بتوانند شهرک مارون الراس را از محور غربی محاصره کنند اما تاکنون ناکام مانده و در ورودی شهرک یارون زمین گیر و متحمل تلفات سنگین شده اند.

برچسب‌ها