کد خبر 1654045
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷

معاون بایدن در راستای جلب آرای مسلمانان آمریکا، از تلاش خود برای پایان بخشیدن به منازعه در خاورمیانه خبر داد.

به گزارش مشرق، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است پنجم نوامبر برگزار شود و کامالا هریس، معاون جو بایدن و نامزد حزب دموکرات امیدوار است بتواند به پشتوانه حمایت‌های لابی صهیونیست اقبال عمومی را به خود جلب کند.

بر این اساس، هریس که طی یک سال اخیر حامی توحش صهیونیست‌ها بوده است، اعلام کرد: من به عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا تمام تلاش خود را برای استقرار صلح در غزه و آتش بس میان اسرائیل و حزب الله به کار خواهم گرفت.

وی بدون اشاره به تسلیحات آمریکایی که در اختیار تل آویو برای نسل کشی فلسطینیان قرار گرفت، افزود: سال جاری میلادی به دلیل میزان مرگ و میر و ویرانی گسترده در غزه و تلفات و آوارگی غیرنظامیان در لبنان، سال بسیار سختی بود.

معاون بایدن در ادامه مدعی شد: ترور یحیی سنوار از سوی اسرائیل باید نقطه عطف جنگ غزه باشد و همه طرف‌ها باید از این مسئله برای پایان بخشیدن به منازعه استفاده کنند.

میشیگان از جمله ایالت‌های کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به حساب می‌آید و مسلمانان این ایالت به شدت از حمایت تمام قد بایدن از رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان خشمگین هستند. اکنون دموکرات‌ها می‌کوشند آرای این قشر را جلب کنند.

منبع: مهر