مقاومت اسلامی در عراق پس از ۲ عملیات جداگانه در اراضی اشغالی بار دیگر امروز صبح از هدف قرار دادن نقطه‌ای در جولان اشغالی در انتقام خون شهید یحیی السنوار خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ادامه رویکرد خود برای مقاومت در برابر اشغالگری و حمایت از مردم فلسطین و لبنان و در پاسخ به قتل‌عام‌های رژیم غاصب علیه غیرنظامیان اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدین مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- با پهپاد به یک هدف نظامی در جولان اشغالی حمله کردند.

«مقاومت اسلامی در عراق» همچنین تاکید کرد که عملیات با سرعت فزاینده‌ای ادامه دارد. در صحنه‌های منتشر شده عکس یحیی السنوار روی پهپاد شلیک شده مشاهده می‌شد.

رسانه‌های جنگ مقاومت عراق صحنه‌هایی از پرتاب پهپادها به سمت اهداف اسرائیلی را منتشر کردند.

در همین زمینه، یک پایگاه رسانه‌ای عبری مدعی رهگیری یک پهپاد شد که از شرق به منطقه جولان جنوبی رسیده بود.

پیشتر «مقاومت اسلامی در عراق» اعلام کرده بود ۲ عملیات جداگانه را در اراضی اشغالی اولی در جولان و دومی در دره (غور) اردن انجام داده است.

مقاومت اسلامی عراق روز یکشنبه اعلام کرد با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به هدفی حیاتی متعلق به رژیم صهیونیستی در غور اردن اشغالی حمله کرد.

مقاومت همچنین بار دیگر اعلام کرد با استفاده از پهپاد به یک هدف حیاتی متعلق به رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی حمله کرد.

مقاومت عراق در بیانیه‌ خود تاکید کرد که این ۲ عملیات در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری و در حمایت از مردم فلسطین و لبنان و در پاسخ به کشتارهای مرتکب شده توسط رژیم غاصب علیه غیرنظامیان از جمله کودکان، زنان و سالخوردگان انجام می‌شود.

منبع: ایسنا