تیم فوتبال تراکتور در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا سطح۲، برابر روشن تاجیکستان به پیروزی رسید و به صدرنشینی در گروه A ادامه داد.

به گزارش مشرق، در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سطح۲، تراکتور ایران و روشن تاجیکستان از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب مسابقات گروه A در ورزشگاه شهر دوشنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک نماینده ایران همراه بود.

تراکتور که در اولین دیدار، الوکره قطر را شکست داده بود، در بازی امشب در پی کسب دومین پیروزی و ادامه صدرنشینی بود. در سوی دیگر روشن تاجیکستان هم که در نخستین بازی برابر الوکره شکست خورده بود، در این بازی خانگی به دنبال جبران بود.

تراکتور با وجود بازی در خانه حریف، برتر از روشن تاجیکستان بازی را آغاز کرد و در دقایق ۲۶ و ۳۳ توسط امیر حسین‌زاده به گل رسید تا نیمه اول با برتری ۲ بر صفر نماینده ایران به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم، باز هم این شاگردان دراگان اسکوچیچ بودند که جریان بازی مسلط بودند و حریف تاجیکستانی موقعیت جدی را روی دروازه علیرضا بیرانوند به دست نیاورد. برتری تراکتور در نیمه دوم هم در دقیقه ۸۰ نتیجه داد و تومیسلاو اشترکالی گل سوم تراکتور را وارد دروازه روشن تاجیکستان کرد. تیم روشن در دقیقه ۲+۹۰ توانست تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

تراکتور در نهایت در این بازی با نتیجه ۳ بر یک روشن تاجیکستان را شکست داد و با کسب دومین برد متوالی و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه A باقی ماند.

با توجه به حذف تیم موهون باگان هند از لیگ قهرمانان به دلیل عدم سفر به ایران برای بازی با تراکتور در هفته دوم، رقابت‌های گروه A با سه تیم برگزار می‌شود و تیم الوکره در این هفته استراحت داشت.

پس از تراکتور ۶ امتیازی، الوکره با ۳ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم است و روشن تاجیکستان بدون امتیاز در رده سوم و آخر جدول قرار دارد.

ترکیب اولیه روشن تاجیکستان:

گریتسنکو، سوربن، ساموئل، کلمراد، آندری، جوی، هایتوف‏، دیوید، گوسند، رحیموف، ماکسوموف

سرمربی: علی نظرزاده

ترکیب اولیه تراکتور ایران:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، مهدی هاشم‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال

سرمربی: دراگان اسکوچیچ