اسکوچیچ: از حالا فکرمان را درگیر قهرمانی در آسیا نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: می‌خواهیم بهترین نتایج را کسب کنیم، ولی از حالا فکرمان را درگیر قهرمانی در آسیا نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی ۳ بر یک تراکتور مقابل روشن تاجیکستان در دومین دیدار آسیایی سرخپوشان تبریزی، در نشست خبری اظهار داشت: به تیم خودم تبریک می‌گویم. ما استحقاق این برد را داشتیم و تیم برتر زمین بودیم. می‌توانستیم خیلی زودتر بازی را تمام کنیم، چرا که موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. من در مقاطعی از بازی از عملکرد تیمم راضی نبودم. حس می‌کردم کنترل بازی از دست‌مان خارج می‌شود و تیم حریف روی دروازه ما فشار آورد. با این حال بُرد خوبی بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد حذف موهون باگان از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲ تصریح کرد: دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. از اینکه تیم هندی به کشورمان سفر نکرد، متأسفم. این اتفاق برای مسابقات خوب نیست و ما هم دو بازی کمتر انجام می‌دهیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این موضوع را مدیریت کند.

اسکوچیچ درباره دیدار برگشت تراکتور و روشن، خاطر نشان کرد: تیم روشن برای ما قابل احترام بوده و تمرکز من روی تراکتور است. ما سعی می‌کنیم به بهترین شکل خودمان را آماده بازی کنیم.

وی راجع به هدف‌گذاری تراکتور در مسابقات آسیایی، اظهار داشت: قطعاً ما رؤیاپردازی کرده و می‌خواهیم بهترین نتیجه را برای باشگاه رقم بزنیم، اما از حالا فکرمان را درگیر قهرمانی نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

اسکوچیچ درباره کشور تاجیکستان هم گفت: قطعاً یک روز به‌عنوان توریست به کشور تاجیکستان خواهم آمد. من خیلی از این کشور خوشم آمد و تعریف زیادی را از تاجیکستان شنیده‌ام.

وی در مورد احتمال برگزاری بازی تراکتور و الوکره در کشور ثالث، توضیح داد: ترجیح می‌دهیم در ورزشگاه خودمان و در حضور هواداران پرشورمان بازی کنیم‌، ولی من تصمیم‌گیرنده نیستم و بازی هر کجا که برگزار شود، با صد درصد آمادگی حضور خواهیم داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس