اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان شامگاه چهارشنبه در بیانیه‌ای، آماری از عملیات‌ها و توانایی‌های خود در مصاف با رژیم اشغالگر اسرائیل بیان کرد که طی آن به آمار واقعی تلفات نظامیان صهیونیست اشاره شده است.

سرویس جهان مشرق - اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان شامگاه چهارشنبه در بیانیه‌ای، آماری از عملیات‌ها و توانایی‌های خود در مصاف با رژیم اشغالگر اسرائیل بیان کرد. طبق این بیانیه، طی روزهای گذشته رزمندگان حزب‌الله ضربات مهلکی در نبرد زمینی و هوایی به رژیم صهیونیستی وارد کردند و همچنین رژیم صهیونیستی تاکنون موفق به تسلط کامل و تثبیت دائمی هیچ یک از نقاط لبنان نشده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: طی عملیات‌های رزمندگان حزب‌الله در مناطق مرزی و طبق رصد صورت‌گرفته؛ تاکنون بیش از ۷۰ نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده و بیش از ۶۰۰ نظامی دیگر زخمی شده‌اند. همچنین ۲۸ تانک مرکاوا، ۴ بولدزر نظامی، یک نفربر و یک خودروی زرهی منهدم شده است. ۳ پهپاد هرمس ۴۵۰ و یک پهپاد هرمس ۹۰۰ نیز به دست رزمندگان لبنانی ساقط شده است.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد: این آمار، شامل تلفات و خسارت رژیم صهیونیستی در پایگاه‌ها و مواضع نظامی در خاک فلسطین اشغالی نمی‌شود. حزب‌الله لبنان بامداد امروز (پنج‌شنبه) در اطلاعیه دیگری اعلام کرد که روز چهارشنبه در ۳۴ عملیات مواضع ارتش صهیونیستی در مناطق مرزی و همچنین عمق خاک فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

۰۴:۰۰ - حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی نظامی در اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد هدفی نظامی را در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد مورد حمله قرار داده است.

۰۵:۰۰ - تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه

منابع سوری اعلام کردند رژیم اشغالگر صهیونیستی ساختمانی را در محله "کفر سوسه" در دمشق هدف قرار داده است. این منابع از آتش‌سوزی در یک پمپ بنزین بر اثر این حمله خبر دادند. منابع سوری تاکید کردند که در این حمله حداقل یک نفر به شهادت رسیده است.

یک منبع نظامی به خبرگزاری رسمی سوریه سانا گفت:حدود ساعت ۳:۴۰ بامداد امروز، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه و از سمت شمال لبنان، دو نقطه در محله کفرسوسه در دمشق و یکی از نقاط نظامی را در حومه حمص هدف قرار داد.

۰۷:۲۰ - حزب الله تجمع نیروهای اشغالگر را هدف قرار داد

سازمان حزب‌الله لبنان در اعلامیه خود خبر از هدف قرار دادن تحرکات نظامیان صهیونیست در مناطق «عیترون» و «برکة ضهور الهباریة» در جنوب لبنان داد.

۰۸:۱۷ - حملات اسرائیل به حومه جنوبی بیروت

ارتش رژیم صهیونیسی در دور جدید حمله هوایی به لبنان مناطقی را در حومه جنوبی بیروت بمباران کرد. همچنین طی این حملات در ۳ نوبت، شهر النبطیه و ضاحیه بیروت بمباران شد.

به گفته منابع لبنانی در جنایت جدید رژیم صهیونیسی در الهرمل در شمال شرق لبنان، ۵ نفر شهید و ۷ نفر وزخمی شدند.

۱۰:۴۲ - حمله موشکی حزب الله به الجلیل

منابع خبری از حمله موشکی به شهر نهاریا در منطقه الجلیل غربی خبر دادند. در پی این حمله صدای انفجارهایی در نهاریا شنیده شده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی: برای نخستین بار از آغاز جنگ، حزب الله در عرض ۲ دقیقه، ۵۰ موشک به الجلیل شلیک کرد.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در این حمله دو صهیونیست نیز زخمی شدند و وضعیت هر دو مجروح وخیم اعلام شده است.

حملات حزب الله لبنان به شمال سرزمین های اشغالی

۱۱:۳۵شلیک دستکم ۲۰ موشک به صفد

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که دستکم ۲۰ موشک به صفد و اطراف آن به الجلیل شلیک شد. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: آژیر هشدار در صفد و اطراف آن در شمال اسرائیل به صدا درآمد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از صبح امروز تا این لحظه ۱۲۰ موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

۱۲:۰۰ - حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی 

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان ما صبح امروز یک هدف حیاتی در منطقه الاغوار در سرزمین های اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند.

۱۳:۲۰ - اعتراف به هلاکت ۴ نظامی صهیونیست در جنوب لبنان

منابع صهیونیستی اعلام کردند شب گذشته و صبح امروز طی دو حادثه امنیتی سخت برای نظامیان این رژیم در نبرد جنوب لبنان  ۴ نظامی اسرائیلی کشته شده و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند که به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

بالگردهای ارتش رژیم در حال انتقال مجروحان و کشته شدگان نبرد جنوب لبنان به بیمارستان

۱۴:۰۰ - حزب الله پایگاهی اسرائیلی را هدف حمله موشکی قرار داد

حزب الله لبنان اعلام کرد پایگاه "سنط جین" (پایگاه لجستیک فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی) بین شهرک نهاریا و شهر عکا را هدف حمله موشکی سنگین قرار داده است.

خسارت سنگین حملات حزب الله لبنان به منازل شهرک نشینان

برچسب‌ها