حملات به تجمع نظامیان صهیونیست‌ در شومیراه

مقاومت لبنان از حملات جدید به محل استقرار نیروهای دشمن صهیونیستی در «شومیراه» و نیز شکار تانک مرکاوای صهیونیست‌ها در محور «مروحین» در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های نظامی حزب‌الله اعلام کردند: «مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه‌شان و در دفاع از لبنان و مردمش، ساعت ۱۳:۳۰ امروز تجمع نیروهای دشمن اسرائیلی در شهرک المالکیه را موشک باران کردند.

همچنین روزنامه «اسرائیل هیوم» از مجروح شدن ۶ نفر در حمله موشکی حزب‌الله به منطقه شومیراه در الجلیل علیا خبر داد.

رسانه‌های عبری نوشتند: راکتی در «شومیراه» به تجمع سربازان «ارتش اسرائیل» که در مکانی امن در حال پناه گرفتن بودند اصابت کرد.

مقاومت اسلامی در لبنان همچنین تاکید کرد: تجمع نیروهای دشمن اسرائیلی را در حومه «مروحین» با ۲ موشک هدایت شونده هدف قرار دادیم و تلفات قطعی برجای گذاشتیم.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: یک دستگاه تانک مرکاوا را در اطراف شهرک مروحین هدف قرار دادیم که منجر به آتش‌ گرفتن آن و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن شد.

در عین حال یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به تلفات سنگین نظامیان اشغالگر در جنوب شرقی لبنان در روز پنجشنبه گفت: روز سختی برای مردم اسرائیل بود به طوریکه پنج نظامی در جنوب لبنان کشته شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس