جمعه‌ای به نام مظلومین فلسطین و لبنان در پاکستان

مسلمانان پاکستانی امروز پس از اقامه نمازجمعه بار دیگر به خیابان‌ها آمده و در محکومیت جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و لبنان راهپیمایی کردند.

به گزارش مشرق، فراخوان گرامیداشت روز همبستگی با فلسطین و لبنان از سوی احزاب سیاسی و گروه‌های مذهبی پاکستان در شهرهای مختلف این کشور داده شد و حامیان جبهه مقاومت فلسطین پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم غزه و محکومیت حملات اسرائیل به لبنان به خیابان‌ها آمدند.

سخنرانان در راهپیمایی‌های ضدصهیونیستی در شهرهای پاکستان گفتند: اسرائیل قاتل هزاران نفر از مردم بی‌گناه فلسطین است و با نخست وزیر تروریست خود طی یک سال گذشته تهاجم وحشیانه‌ای به غزه و لبنان تحمیل کرد اما مردم مقاوم فلسطین هرگز تسلیم این جنایات نشدند.

آنان با ادای احترام به شهدای جبهه مقاومت در غزه و لبنان افزودند: پاکستانی‌ها همگام با دیگر ملت‌های اسلامی در برابر اسرائیل، از نبرد فلسطین و لبنان پشتیبانی می‌کنند.

در اسلام‌آباد راهپیمایی حمایت از فلسطین و لبنان به اهتمام حزب جماعت اسلامی برگزار و شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار واکنش یکپارچه کشورهای اسلامی علیه ماجراجویی‌های اسرائیل در منطقه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس