کد خبر 1656200
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷

منابع خبری از حملات گسترده موشکی حزب‌الله علیه مواضع صهیونیستی و زخمی‌شدن دست‌کم ۲۰ صهیونیست خبر دادند.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان در بیانیه هایی جداگانه اعلام کرد که امروز پایگاه الکرمل واقع در جنوب حیفا، شهرک صهیونیست نشین المناره، پایگاه حبوشیت، شهرک المالکیه، منطقه مروحین، پادگان شومیرا، پایگاه البغدادی، منطقه عیترون، شهرک المالکیه، منطقه الطیبه، منطقه مسکاف عام و العدیسه، منطقه کفرجلعادی ،پایگاه المرج و شهرک کرمئیل را هدف حملات موشکی و راکتی قرار داده است.

در پی حملات حزب الله چندین نظامی صهیونیست زخمی و تجهیزات جنگی آن‌ها منهدم شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که در پی شلیک موشک از خاک لبنان ۲۰ صهیونیست در نزدیکی منطقه «مجد الکروم» در الجلیل زخمی شدند که وضعیت سه نفر از آن‌ها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه دوم مهر حملات گسترده ای را به مناطق مختلف جنوب لبنان آغاز کرد که با پاسخ قوی حزب الله روبرو شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات رژیم صهیونیستی تاکنون دو هزار و ۵۹۳ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده، بلکه از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است و همچنین به شکار نظامیان و ادوات زرهی اشغالگران در نبرد زمینی ادامه می‌دهد.