کتاب «خیابان لوگاوینا» نوشته باربارا دمیک با حضور مترجم کتاب در فرهنگسرای اشراق رونمایی می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه۴ ، کتاب «خیابان لوگاوینا» نوشته باربارا دمیک با حضور رضا نمازی، مترجم کتاب، میثم رشیدی مهرآبادی، فعال حوزه کتاب و محمدمهدی حیدری، کارشناس حوزه بالکان روز چهارشنبه، ۹ آبان ساعت ۱۵ در فرهنگسرای اشراق رونمایی می‌شود.

«خیابان لوگاوینا» روایتی از زندگی و مرگ مردم سارایوو در دهه نود میلادی است به قلم باربارا دمیک، مستندنگار و یکی از سردبیران دفتر خبری روزنامه لس‌آنجلس تایمز در زمانی که او در مقام خبرنگار در این شهر شاهد جنگ پرکشته بالکان بود. این کتاب را رضا نمازی ترجمه کرده و انتشارات ثالث آنرا چاپ و منتشر کرده است. این دومین کتاب ترجمه شده توسط این مترجم است. نمازی پیش از این «سفرنامه ویلیامز جکسن» را ترجمه کرده که توسط نشر ایران‌شناسی چاپ و منتشر شد.

خیابان لوگاوینا نیز چهارمین تجربه نویسندگی باربارا دمیک در مقام یک نویسنده است. او پیش از این سه کتاب با نام‌های «افسوس نمی‌خوریم» و «حسرت نمی‌خوریم» با موضوع زندگی مردم عادی در کره شمالی و «شهر سرخ» با موضوع زندگی و مرگ در تبت را به رشته تحریر در آورده است.

شهرندان محترم برای شرکت در این برنامه می توانند به تهرانپارس، خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۲۶۷۷۷ تماس بگیرند.