عضو شورای شهر تهران گفت: برخی جریان‌های مرعوب غرب، فشارهایی را به شهرداری تهران برای جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی که با عنوان «صداقت آمریکایی» در سطح شهر نصب شده،‌ آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نصب تابلوهایی با عنوان «صداقت آمریکایی» در سطح شهر تهران گفت: در روزهای گذشته شاهد اقدامی هوشمندانه و مقتدرانه از طرف سازمان زیباسازی شهرداری تهران بودیم که به شکل هنرمندانه ای، هشدار‌های جدی به مذاکره‌کنندگان درباره مذاکره با آمریکا و غرب می‌داد.

وی ادامه داد: این تابلوهای تبلیغاتی با مضامینی جالب به مذاکره‌کنندگان تاکید می‌کرد که میز مذاکره را مدیریت کنند و خوشحالی از مذاکره با آمریکا بدون توجه به گذشته و سابقه تاریک این کشور مقبول نیست و رفتارهای قبلی دولت آمریکا ما را مجاب می‌کند تا از روش‌هایی برای راستی‌آزمایی رفتار این کشور استفاده کنیم.

سروری با بیان اینکه این تابلوهای تبلیغاتی موجی از رضایتمندی را در مردم ایجاد کرده است، گفت: حتی روز گذشته در نماز جمعه، مردم تقدیر‌های زیادی را از نصب این تابلوهای تبلیغاتی داشتند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برخی فشارها به شهرداری تهران برای جمع‌آوری این تابلوها اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای مرعوب که به دنبال مذاکره همراه با کرنش با آمریکا هستند، این تابلوها را تحمل نکرده و با فشار زیاد می‌خواهند شهرداری را مجبور به جمع‌آوری این تابلوها کنند.

وی اضافه کرد: این همان نگرانی رهبر انقلاب بود که برخی مذاکره را به معنای واگذاری تلقی کرده و آن را دریافت و پرداخت نمی‌بینند و از موضع ذلت در برابر طرف غربی حاضر می‌شوند.

سروری با انتقاد از برخی روش‌های منفعلانه در برابر غرب و آمریکا تصریح کرد: همه این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که طرف آمریکایی شمشیر را از رو بسته و کنگره آمریکا به دنبال تحریم‌های جدید است و حتی درخواست اوباما برای تعویق تحریم‌های جدید علیه ایران را رد می‌کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه افرادی که نسبت به نصب یک بیلبورد تبلیغاتی از خود مخالفت نشان می‌دهند، کمترین نگرانی‌ای از برخوردهای خصمانه دشمن ندارند، اظهار داشت: اینها علایم نگران‌کننده‌ای است و رهبر انقلاب نیز پیش از این تاکید کرده بودند که به مذاکرات خوشبین نیستند چون طرف مقابل به دنبال مذاکره برای رسیدن به راه‌حل نیست.

سروری با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از اینگونه اقدامات شهرداری تهران ضمن تقدیر از نصب این تابلوها افزود: از شهرداری تهران توقع داریم در برابر زیاده‌خواهی‌ها مقاومت کند و در برابر فشارهای عده‌ای مرعوب تسلیم نشده و این اقدامات روشنگرانه را ادامه دهد.

وی درباره منبع این فشارها به شهرداری تهران نیز گفت: کسانی که در کارنامه آنها واگرایی با جمهوری اسلامی و همگرایی با دشمنان وجود دارد و همچنین کسانی که در فتنه 88 در کنار دشمن ایستادند این فشارها را به شهرداری تهران برای جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی ضدآمریکایی وارد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرداری تهران طی هفته های گذشته با همکاری موسسه اوج، تابلوهای تبلیغاتی با عنوان «صداقت آمریکایی» و با موضوع مذاکره با آمریکا را در سطح شهر نصب کرده است.

در این تابلوها مذاکره کننده ایران و آمریکا بر سر یک میز نشان داده شده اند و طرف آمریکایی بر خلاف ظاهر دیپلماتیک در نمای میز مذاکره، در زیر میز لوازمی نظیر سلاح، سگ و ... همراه دارد که نشان از عدم صداقت طرف مقابل در مذاکره است.