کد خبر 316928
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

دبیر کل هئیت موتلفه اسلامی گفت: برخی افراد سعی در بازسازی فتنه ۸۸ دارند و به نوعی هنوز صدای پای فتنه به گوش می‌رسد که باید مسئولان مراقب این صداها باشند.

به گزارش مشرق، محمد نبی حبیبی در دیدار با تولیت آستان حرم مطهر حضرت معصومه (س) که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به اینکه رژیم پهلوی با ماموریت دین ستیزی به میدان آمده بود اظهار کرد: پس از رحلت آیت الله بروجردی رژیم شاهنشاهی گمان می کرد که فضای ایران از خالی از مرجعیت شده است و به نوعی فضا برای تاخت و تاز و دین ستیزی آماده و مهیا شده است.

دبیر کل هئیت موتلفه اسلامی افزود: امام خمینی (ره) در سخنانی خطاب به شاه گفته بودند شما خیال کردید که با مرگ بروجردی اسلام از میان رفته است و دین اسلام با مرگ این عالم از بین می رود این خیال خامی است زیرا که اسلام امثال بروجردی ها را ساخته و تربیت کرده است و با مرگ وی افراد دیگری جایگزین او می شوند.

وی با اشاره به اینکه 40 هزار نفر برای دخالت در امور کشور در زمان رژیم طاغوتی تربیت شده بودند عنوان کرد: رژیم شاه برای سرکوب مردم و عدم پیروی آنان از امام خمینی (ره) از تمامی ابزار و ظرفیت ها مانند شکنجه و قتل استفاده می کرد.

حبیبی خاطر نشان کرد: امریکا در زمان رژیم طاغوتی لایحه ای را به شورای ملی ارسال کرد که بر مبنای این لایحه اگر از سوی امریکا به مردم ایران سو قصدی شد مردم ایران حق شکایت و اعتراض را ندارند که این لایحه ای سعی در تحقیر ملت ایران داشت.

دبیر کل هئیت موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه شهید مطهری پخش اعلامیه و سخنرانی را مفید نمی دانستند عنوان کرد: زمانی که رژیم شاه در 26 خرداد دست به کشتار مردم زد و مراجع را دستگیر کرد مردم به خیابان ها ریختند و به نوعی اعتراض خود را به این عمل نشان دادند که  شهید مطهری در این زمان اعلام کردند دیگر پخش اعلامیه و سخنرانی فایده ای ندارد و باید مردم اعتراض خود را به شاه نشان دهند.

وی تصریح کرد: اعضای هئیت موتلفه اسلامی از آغاز فعالیت خود در همه حال پایبند و یاور امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید بوده است و در همه حال سعی کرده از فرمان آنها اطاعت کند.

حبیبی با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم به سه هزار شبکه ماهواره ای دسترسی دارند بیان کرد: دشمنان ایران و اسلام از روزهای نخست تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران سعی در براندازی کشور داشتند که در این میان برخورد برخی از مسئولان فرهنگی که به تغذیه روح انسان ها توجه ندارند جای تعجب دارد.

مدیر کل هیئت موتلفه اسلامی گفت: در برخی مواقع شاهد این هستیم که برخی از افراد سعی در پاک کردن مسئله فتنه 88 دارند که این در حالی است که هنوز برخی از افراد سعی در بازسازی فتنه 88 دارند و به نوعی هنوز صدای پای فتنه به گوش می رسد که باید مسئولان مراقب این صداها باشند.
منبع: تسنیم