کد خبر 336599
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

پنجمین شماره نشریه "رمز عبور " با عنوان اصلی " وزیران سایه در دانشگاه " منتشر شد.

به گزارش مشرق، در این نشریه که به موضوعات مرتبط با حوزه آموزش عالی کشور و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری اختصاص پیدا کرده ، پرونده و گزارش های ویژه ای در ارتباط با دانشگاه های کشور ، روسای تغییر یافته دانشگاه ها در دولت یازدهم و جدول گرایشات سیاسی آنها ، دانشگاه تراز انقلاب اسلامی از نگاه مقام معظم رهبری ، رفتارهای سیاسی جریان فتنه در دانشگاه ها و بررسی حوادث سال های 78 ، 82 و 88 ، عملکرد دولت های یازدهم ، اصلاحات ، سازندگی و نهم و دهم در آموزش عالی و ...  به چشم می خورد.
مصاحبه اختصاصی با دکتر کامران دانشجو ، منصور کبگانیان ، محمد مهدی زاهدی ، محمد سلیمانی ، محمد حسین یادگاری ، اصغر زارعی ، حسن مسلمی نائینی ، عبدالرسول پورعباس و ...  با عناوینی چون " آیا وزارت علوم توسط جریانات تندروی سیاسی اداره می شود " ، " جریان فتنه اگر بازگردد جامعه دانشگاهی و جریان انقلابی را پای میز محاکمه می کشاند " ، " بازگشت 140 متهم امنیتی به دانشگاه ها" ، " ریشه فتنه 78 را باید در بورس های انگلیس دوران هاشمی پیدا کرد " ،" عناصر پشت پرده کلید فتنه جدید را زده اند"،" اداره وزارت علوم توسط وزیر و معاونین سایه " و ... از دیگر مطالب خواندنی این شماره از "رمز عبور" است.
این ویژه نامه همچنین کتابی با عنوان "جنگ 33 روزه ؛ غافلگیری در تموز " را به قلم نویسنده مطرح فرانسوی ضمیمه خود دارد.
کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول "رمز عبور" و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.
علاوه بر فروش در کیوسک های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان ها ، این نشریه به آدرس  ramzeobour.ir نیز در دسترس علاقمندان است.