کد خبر 341817
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

توفيقي چون حکمي از سوي آقاي نجفي دريافت نکرد تصميم به کناره گيري از وزارت علوم گرفت.

به گزارش مشرق، رضا صابري، عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با آريا درباره تغييرات نجفي در وزارت علوم گفت: ما تغييري در وزارت علوم نديده ايم رفتن آقاي توفيقي از وزارت علوم هم با نظر خود ايشان انجام شده است.

وي افزود: مشاور وابسته به شخص وزير است و پست سازماني براي مشاور درنظر گرفته نشده است لذا با رفتن وزير وقتي فرد بعدي به اين مشاورين حکمي ابلاغ نکند چون جايگاهشان به لحاظ حقوقي تعريف شده نيست بنابراين از آن سمت استعفا مي دهند .درباره آقاي توفيقي هم وقتي ايشان حکمي از سوي آقاي نجفي دريافت نکرد تصميم به کناره گيري از وزارت علوم گرفت.

اين عضو کميسيون آموزش تاکيد کرد:بنده کناره گيري توفيقي از وزارت علوم را به معناي مخالفت نجفي با او نمي دانم چراکه رييس جمهور هم اعلام کرده است که راه فرجي دانا ادامه دارد بنابراين ممکن است آقاي نجفي مشاورين ديگري مدنظر داشته باشد.

وي هرگونه وزير پيشنهادي از سوي دولت به کميسيون آموزش را رد کرد و گفت:اگر قرار باشد درباره وزير علوم رايزني صورت گيرد از مهر به بعد اين کار انجام خواهد شد.

صابري درباره معرفي نجفي از سوي رييس جمهور به مجلس و احتمال راي آوري او گفت:درست است که آقاي نجفي به عنوان وزير پيشنهادي آموزش و پرورش نتوانست راي اعتماد مجلس را اخذ نکرد اما فعلا نمي توان درخصوص ايشان ارزيابي داشت.

منبع:تابناک