ستاد پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان خراسان رضوی در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید به این استان، فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت سامانه به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، ستاد پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان خراسان رضوی در آستانه سفرکاروان تدبیر و امید به این استان، فعالیت خود را آغاز کرد.

این سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، با توجه به تاکید رئیس‌جمهوری مبنی بر حفظ کرامت و شان مردم و ارتباط سالم و بدون دغدغه مردم با مسئولان دولتی، فعال شده است.

فعالیت این سامانه که از روز جمعه آغاز شده تا یک روز پس از سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان، به طور تمام وقت ادامه می یابد و درخواست های مردمی را ثبت و موارد مطرح شده را بلافاصله جهت بررسی و رسیدگی به سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌کند.

هدف اصلی از راه‌اندازی ستاد پاسخگویی سامد، ثبت و پیگیری الکترونیکی مطالبات، شکایات و پیشنهادات مردمی و نیز جایگزینی با روش‌های سنتی و پرهزینه گذشته از جمله نامه نویسی و مشقات رساندن آن به دست مدیران بود.

با استفاده از این شیوه شهروندان می‌توانند با شماره تلفن 111 تماس گرفته و براحتی مطالبات و درخواست‌های خود را ثبت و روند رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های خود را در تمامی مراحل پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس