کد خبر 399857
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷

سخنران مراسم ترحیم مادر رئیس‌جمهور گفت: منتقدان غیر منصف دولت تدبیر و امید در واقع به دشمنان کمک می‌کنند تا بتوانند با کسب امتیاز لازم از این انتقادات نادرست به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلی غروی عصر امروز در مجلس ترحیم مادر رئیس‌جمهور که با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه دولت یازدهم همواره در تلاش بوده تا در مسیر پیشرفت و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کند، اظهار کرد: منتقدان دولت تدبیر و امید، دست از انتقادهای غیرمنصفانه بردارند و با اصلاح خود به دولت کمک کنند تا در مسیر ارزش‌های اسلامی حرکت کند.

وی با بیان اینکه برخی منتقدان غیر منصف سعی دارند به دولت یازدهم ضربه وارد کنند و دچار انتقاد کورکورانه شده‌اند، ادامه داد:‌ منتقدان دولت باید با دولت هم‌صدا شوند و اگر هم انتقادی می‌کنند، سازنده و از سر دلسوزی باشد و با هدف ضربه زدن به دولت نباشد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز در خصوص همراهی با دولت در عرصه‌های مختلف تأکید دارند و موضوع حمایت همه‌جانبه از دولت مورد توجه ایشان است، افزود: منتقدانی که تنها ضعف‌های دولت یازدهم را بزرگ می‌کنند و با این کار سعی دارند تا در مسیر حرکت دولت سنگ‌اندازی کنند، در واقع به سخنان ولی امر مسلمین جهان بی‌توجهی کرده‌اند.

غروی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و شرایط خاص سیاسی و اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در حال حاضر، دشمنان حقیقی اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا با ایجاد تفرقه در داخل کشور بتوانند امتیازات مناسبی برای خود به دست آورند.

وی همچنین گفت: منتقدان غیر منصف دولت تدبیر و امید در واقع به دشمنان کمک می‌کنند تا بتوانند با کسب امتیاز لازم از این انتقادات نادرست به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند و باید با توجه به این موضوع، مسیر خود را از دشمنان این مردم و انقلاب اسلامی ایران جدا کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: بدنه دولت تدبیر و امید همواره تلاش کرده است تا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و با استفاده از رهنمودهای ایشان در مسیر اسلام حقیقی و پیشرفت ایران اسلامی حرکت کند و وظیفه ما نیز حمایت همه‌جانبه از دولت یازدهم است.

غروی با بیان اینکه بسیاری از این انتقادات به دولت وارد نیست و تنها بر اساس منافع شخصی صورت می‌گیرد، ادامه داد: مردم همواره و در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که با درایت ایرانی اسلامی خود در کنار مقام معظم رهبری هستند و از دولت یازدهم نیز در تمام صحنه‌ها حمایت‌های لازم را خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به تعلل کشورهای مذاکره‌کننده در مسئله هسته‌ای برای رسیدن به توافق نهایی افزود: کشورهای غربی هم‌چنان دلخوش این انتقادهای غیر منصفانه هستند تا با ایجاد اختلاف در داخل کشور بتوانند از این موضوع نهایت استفاده را کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امیدواریم تا در سال 94 که با درایت مقام معظم رهبری سال ملت و دولت، همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری شده است، نه‌تنها شاهد این‌گونه انتقادها نباشیم بلکه حمایت همه‌جانبه از دولت یازدهم را به نظاره بنشینیم.
منبع: فارس