کد خبر 399857
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷

سخنران مراسم ترحیم مادر رئیس‌جمهور گفت: منتقدان غیر منصف دولت تدبیر و امید در واقع به دشمنان کمک می‌کنند تا بتوانند با کسب امتیاز لازم از این انتقادات نادرست به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلی غروی عصر امروز در مجلس ترحیم مادر رئیس‌جمهور که با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه دولت یازدهم همواره در تلاش بوده تا در مسیر پیشرفت و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کند، اظهار کرد: منتقدان دولت تدبیر و امید، دست از انتقادهای غیرمنصفانه بردارند و با اصلاح خود به دولت کمک کنند تا در مسیر ارزش‌های اسلامی حرکت کند.

وی با بیان اینکه برخی منتقدان غیر منصف سعی دارند به دولت یازدهم ضربه وارد کنند و دچار انتقاد کورکورانه شده‌اند، ادامه داد:‌ منتقدان دولت باید با دولت هم‌صدا شوند و اگر هم انتقادی می‌کنند، سازنده و از سر دلسوزی باشد و با هدف ضربه زدن به دولت نباشد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز در خصوص همراهی با دولت در عرصه‌های مختلف تأکید دارند و موضوع حمایت همه‌جانبه از دولت مورد توجه ایشان است، افزود: منتقدانی که تنها ضعف‌های دولت یازدهم را بزرگ می‌کنند و با این کار سعی دارند تا در مسیر حرکت دولت سنگ‌اندازی کنند، در واقع به سخنان ولی امر مسلمین جهان بی‌توجهی کرده‌اند.

غروی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و شرایط خاص سیاسی و اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در حال حاضر، دشمنان حقیقی اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا با ایجاد تفرقه در داخل کشور بتوانند امتیازات مناسبی برای خود به دست آورند.

وی همچنین گفت: منتقدان غیر منصف دولت تدبیر و امید در واقع به دشمنان کمک می‌کنند تا بتوانند با کسب امتیاز لازم از این انتقادات نادرست به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند و باید با توجه به این موضوع، مسیر خود را از دشمنان این مردم و انقلاب اسلامی ایران جدا کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: بدنه دولت تدبیر و امید همواره تلاش کرده است تا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و با استفاده از رهنمودهای ایشان در مسیر اسلام حقیقی و پیشرفت ایران اسلامی حرکت کند و وظیفه ما نیز حمایت همه‌جانبه از دولت یازدهم است.

غروی با بیان اینکه بسیاری از این انتقادات به دولت وارد نیست و تنها بر اساس منافع شخصی صورت می‌گیرد، ادامه داد: مردم همواره و در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که با درایت ایرانی اسلامی خود در کنار مقام معظم رهبری هستند و از دولت یازدهم نیز در تمام صحنه‌ها حمایت‌های لازم را خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به تعلل کشورهای مذاکره‌کننده در مسئله هسته‌ای برای رسیدن به توافق نهایی افزود: کشورهای غربی هم‌چنان دلخوش این انتقادهای غیر منصفانه هستند تا با ایجاد اختلاف در داخل کشور بتوانند از این موضوع نهایت استفاده را کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امیدواریم تا در سال 94 که با درایت مقام معظم رهبری سال ملت و دولت، همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری شده است، نه‌تنها شاهد این‌گونه انتقادها نباشیم بلکه حمایت همه‌جانبه از دولت یازدهم را به نظاره بنشینیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    ایشون واقعا استاد برجسته حوزه یا دانشگاه هستند؟؟؟؟
  • امیر ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    مراسم ترحیم بوده یا حرفهای سیاسی چقدر بی ارتباط بامراسم است
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    درباره چک سفید امضای داده نشده توسط رهبر انقلاب به هیچ دولتی هم میفرمودید جناب آقای غروی
  • ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    یعنی همه خفه بشن و پاچه خواری دولت رو بکنن دیگه بله؟!؟!؟
  • MohammaD ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    برای سخنران بسیار متاسفم...هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد...
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    مشرق خواهش می کنم نظرات مخالف با اصل همدلی و همزبانی رو از همین الان دیگه تو سایتت منتشر نکن.
  • علايي ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    بسم الله حضور آقاي رئيس جمهور و تمام بازماندگان تسليت گفته و رحمت واسعه ي الهي را براي آن مرحومه ي مغفورا مسألت ميدارم. جناب حجةالاسلام آقاي غروي واعظ و سخنران معروفي هستند ليكن جزو اساتيد حوزه و دانشگاه نيستند. البته از گزارش ارائه شده معلوم مي شود در خطابه مقتضاي حال و مناسبت مجلس را رعايت نكرده اند. مجلس ختم مقام تذكر وتنبه دادن است نسبت به مرگ و قيامت. اللهم اجعل عواقب أمورنا خيرا
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    ترجمه: خفه شوید و بتمرگید والا متهم به نقض همدلی و همزبانی می شوید.
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    هستند ولی نه به اون برجستگی که اینجا گفتند.
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    سخرانی سفارشی
  • ایمان ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    کاش زمان دولت قبل نیز همین آقای غروی که استاد برجسته حوزه و دانشگاه هستن(!) به منتقدان دولت این حرفا رو میزدن.. منتقدینی که به انگشتر عیقیق دست رییس جمهور هم رحم نکردن و اون رو نماد عقب ماندگی برای رییس جمهور میدونستن...افرادی که بعضا اهل دعوا های خاله زنکی بودن تا منتقد
  • ناشناس ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    حالا خوبه رهبر معظم انقلاب فرمودند دلواپس بودن برای آینده کشور جرم نیست .
  • یزدیان ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    ایشون اخیرا در یزد هم در مراسم ختم خواهر یکی از سران فتنه سخنرانی کرده بود ضمن حمایت از این عنصر فتنه گر به انتقاد از قوه قضائیه و صدا و سیما به خاطر محدود کردن وی ، پرداخته بود .
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    عجب دولت به به به به به به داریم خوبه؟ واقعا که یکی یکدونه است خوبه؟ گل سرسبد دولتهاست!!! خوبه؟ به به به به چه دولت مقتدر و با عظمت و یار مستضعفان است فقط از موقعی که اومده گرانیها بصورت شیب ملایم !!!!!!!داره بیشتر میشه مثلا پول گازمون سربفلک کشیده پول آب هم که قربونش برمه انواع عوارض و مالیات و پول زور هم که دیگه جای خود داره وخلاصه ......تو خواب هم این دولت را نمیدیدیم
  • ناشناس ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    منفی بخور ! یعنی اب به اسیاب دشمن نریزید
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    به قول بعضیا : به جهنم !!!
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    عجب! من واقعا متأسفم، اصلا فکر نمی کردم این نظر این همه منفی بیاره، ظاهرا بعضیها اون قسمت از حرف رهبری عزیز که خطاب به منتقدان بود رو خوب گوش نکردن... من خودم منتقد دولت هستم اما وقتی آقا از بعضی از انتقادات گلایه دارند یعنی حرفهای جناب غروی حداقل تا حدی درست است. آقا می گویند همدلی و هم زبانی فقط به دولت نفرمودند، الان انتشار نظرات تفرقه افکنانه عین خیانت به نظام است. صبور باشید و به دولت اعتماد کنید تا مثل بنی اسرائیل دچار اختلاف و تفرقه نشوید. انتقادات هم باید در چارچوب انصاف و مصالح اسلام باشد... مثل خوارج نشویم که از ولی امرشان جلو زدند...
  • احمد ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    بهتر است که هر کس در حوزه اختیارات خودش اظهار نظر کند سخنران مذهبی باید سخنران مذهبی باشد، در اصل سخنرانان مذهبی گفته های کتاب آسمانی و گفته های دین و بزرگان دینی را ترویج می دهند و به اینگونه امور می پردازند نه به ایراد نظرات شخصی خودشان آنهم در محل خاص خودش که محل برگزاری مراسم مذهبی باشد نه در یک مراسم ترحیم ،بهتر است یک فکر اساسی شود که هر کسی در حوزه تخصص خودش اظهار نظر بکند و در جایی که به نظر شخصی کسی نیاز باشد. با تشکر از مشرق.
  • مجید ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    این دیگه از کجا پیداش شد!
  • حبیب ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    انتقاد خوب و منصفانه ست البته تا وقتی که از من نباشه اونایی که از من انتقاد میکنن بروند دنبال یه جای گرم ترسوها
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    ایشون وقت گیر آورده اند !!!
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    اقای غروی مقام معظم رهبری در خصوص همراهی با دولت قبل در عرصه‌های مختلف نیز تأکید داشتند و چطور ان زمان نگفتید: منتقدانی که تنها ضعف‌های دولت را بزرگ می‌کنند و با این کار سعی دارند تا در مسیر حرکت دولت سنگ‌اندازی کنند، در واقع به سخنان ولی امر مسلمین جهان بی‌توجهی کرده‌اند!!!!!!!!!!
  • محمد علی ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    امت حزب الله هیچ وقت عمل مسئولان خارجه را که در بحبوحه ی توهین به ساحت قدسی و منور پیامبر اعظم (ص)، به مذاکرات خود آن هم در فرانسه ادامه دادند را را فراموش نمی کنند.چطور شد که برای فوت مادر رئیس جمهور در دقیقه نود مذاکرات(که به زعم آقایان فتح الفتوح تاریخی این کشور است) به حالت تعلیق درآمده لکن بعد از انتشار تصاویر موهن، آقایان حفظ مصلحت عالیه کشور را مستمسک توجیه ادامه مذاکرات دانستند؛ آیا این موقعیت حساس مصلحت اقتضای تعلیق مذاکرات می کرد!!!؟ملت رشید باید دم خروس را باور کند یا قسم حضرت عباس را؟
  • میثم ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    مجلس ختم بود یا میتینگ سیاسی رهبری هم از دولت انتقاد کرد باید به همه زوایای صحبتهای ولی امر توجه کرد و یک طرفه تفسیر به رأ ی نکنید . در ضمن حضرت آقا به دولت چک سفید هم نداد یعنی همه عملکرد دولت مورد تأیید ایشان نیست. واقعاً شما دوستان دولت هستید یه دشمنانش . چون در احادیث داریم که دوست شما کسی است که اشکالات شما را مانند آیینه به شما نشان دهد نه کسانی که عیب شما را ببیند وآن را مخفی کند . بنظر می رسد شما ها جزءگروه دوم هستید . چون حتی حاضر نیستید عیبها را بگویید تا اصلاح شود.
  • ابوالفضل ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    همزبانی دولت و ملت اولویت هم همصدا شدن دولت با ملت است است نه ملت با دولت
  • محمد ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    استاد حوره ودانشگاه ؟مراسم ترحیم جای مسائل سیاسی نیست با تدبیر !
  • جمالی ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    به این جمله ایشان توجه کنید: «کشورهای غربی هم‌چنان دلخوش این انتقادهای غیر منصفانه هستند تا با ایجاد اختلاف در داخل کشور بتوانند از این موضوع نهایت استفاده را کنند.» و این یعنی نهایت ساده انگاری و یا ؟ کشورهای غربی آیا حامی منتقدان هستند؟ آنها می خواستند همین انتقادات هم نباشه تا امتیازات بیشتری بگیرند.!
  • ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    ايشان از منبريهاي ختمي مشهور هستند ولي به هيج وجه از اساتيد حوزه نيستند
  • ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    بد بختانه معضل تربیت و پروش فکر و اندیشه جای خودرا داده است به تعلیم توصیه به مدح از رئیس قوه مجریه - هرنکته مقامی و هر نقطه مکانی دارد - آقای واعظ بی وقت
  • ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    بعضیها حرف رهبر رو تفسیر به رای نکنم. رهبر نگفته انتقاد نکنید و مخالفت نکنید.
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    حیف که نمیذارن انتقاد کنیم اگر متهم به بی سوادی و ...نمیشدیم..
  • خانواده شهید ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    باسلام خدمت رییس جمهورعزیزجناب آقای روحانی ، تسلیت ماراپذیراباشید.سال جدیدسال همدلی است پس همه عهدببندیم به جای دامن زدن به اختلافات ،شروع به آبادکردن مملکت خودوخدمت به مردم باشیم. این تقاضای ماخانواده های شهیداست.من الله التوفیق
  • یوسف ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    عجب عجب!! شما ظاهراً خوب ملتفت نشدی اختی یا اخوی! این آقا اصلاً صحبتای حضرت آقا رو گوشنداده یا بعضی قسمتاشو گوش داده! مراسم ترحیم چه جای گفتن این حرفا بود! این آقا از لباسش خجالت نکشیده !باید تو این مراسم از بهشت و جهنم و مغفرت و اینجور چیزا حرف میزد بعد این افاضات رو در مراسم های دیگه که دولت احتمالاً برگزار میکرد می فرمود تا باعث مسرت دوستان ! و نابودی دشمنان یا بهتر بگویم منتقدان!!؟؟ شود!
  • یوسف ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    خوب ایشون باید از دوستانشون ستایش کنند یا نه!! شما چقدر بخیلید!!؟؟
  • ماسسن ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    حضرت آقای سخنران ٰ که ظاهرا سوار منبر شدی که فقط همین حرف را بزنی ظاهرا جواب های آقای روحانی شما را نشنیدی گه به منتقدان چطور جواب می دهد اول خودتان را اصلاح کنید تا بعد ......
  • رضا مشهد ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    متاسفانه خوب صحبت نکردن در این گونه مجالس بایدازدین وآخرت به صورت کلیات سخن گفت تاقابل استفاده برای همه باشد .خود این لحن که دست بداریدونکنید و...یک نوع فضا ایجاد می کند که دیگران به اینگونه مجالس که به خاطر همدلی آمده اند.فضای ناهمدلی ایجاد شود وکمتر بیایند
  • جاوید ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    سیاست مختص همین دنیاست و سیاسیون هم مال همین دنیا هستند .آخرت از آنِ مستضعفان و مردم عادی ست .
  • نرگس ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
    0 0
    اقا جمع کن این حرفها رو هنوز دو سه روز از سخنان رهبر نگذشته دست از تخریب منتقد برنمی دارن. این جمله رهبر رو جلو چشمت تو اتاق نصب کن "تخریب منتقد مخالف تدبیر است"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس