به گزارش مشرق، محمدرضا بیدخام معاون تجاری شرکت مخابرات تهران با اشاره به میزان تماسهای مشترکان تهران با سامانه اطلاعات 118 اظهار کرد: به منظور رفاه حال مشترکان و اطلاعرسانی شماره تلفن مورد نیاز مشترکان، در 15 نقطه استان تهران و البرز پاسخگویی 118 فعال هستند و حدود هزار و 500 نفر پاسخگویی به مشترکان را انجام می دهند.
وی با بیان اینکه با ورود شبکههای اجتماعی موبایلی تغییر محسوسی در تماس با سامانه 118 نشده است، افزود: در استان تهران و البرز به طور میانگین در ماه حدود 10 میلیون و در روز حدود 400 هزار تماس با 118 گرفته میشود.
بیدخام ادامه داد: طبق آمارهای در یافتی تقریبا حدود 2 تا 5 درصد از افرادی که با مراکز 118 تماس میگیرند، مزاحم های تلفنی هستند.
وی در پا یان با اشاره به ثبت حدود 7 میلیون مشترک تلفن ثابت در مراکز 118 تصریح کرد: تقریبا حدود 27 هزار ثبت مشاغل در سامانه 118 انجام شده است اما کسانی که تمایل دارند شماره تلفن شان در این سامانه ثبت نباشد به مراکز مخابرات مراجعه و درخواست خود را اعلام کند.