به گزارش مشرق، محمدرضا بیدخام معاون تجاری شرکت مخابرات تهران با اشاره به میزان تماسهای مشترکان تهران با سامانه اطلاعات 118 اظهار
کرد: به منظور رفاه حال مشترکان و اطلاعرسانی شماره تلفن مورد نیاز
مشترکان، در 15 نقطه استان تهران و البرز پاسخگویی 118 فعال هستند و حدود
هزار و 500 نفر پاسخگویی به مشترکان را انجام می دهند.
وی با بیان اینکه با ورود شبکههای اجتماعی
موبایلی تغییر محسوسی در تماس با سامانه 118 نشده است، افزود: در استان
تهران و البرز به طور میانگین در ماه حدود 10 میلیون و در روز حدود 400
هزار تماس با 118 گرفته میشود.
بیدخام ادامه داد: طبق آمارهای در یافتی تقریبا حدود 2 تا 5 درصد از افرادی که با مراکز 118 تماس میگیرند، مزاحم های تلفنی هستند.
وی در پا یان با اشاره به ثبت حدود 7 میلیون مشترک تلفن ثابت
در مراکز 118 تصریح کرد: تقریبا حدود 27 هزار ثبت مشاغل در سامانه 118
انجام شده است اما کسانی که تمایل دارند شماره تلفن شان در این سامانه ثبت
نباشد به مراکز مخابرات مراجعه و درخواست خود را اعلام کند.