فرنگی‌کار وزن 80 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف بلاروس شانس حضور در فینال مسابقات را از دست داد.

 به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات چهار وزن دوم ر‌قا‌بت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ساعت 21:30 شب گذشته (دوشنبه) به وقت تهران در لاس‌وگاس آمریکا آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان 59، 71، 80 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که یوسف قادریان در وزن 80 کیلوگرم با شکست در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف بلاروس شانس حضور در دیدار پایانی و کسب مدال طلا را از دست داد.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر ژیونگ بی مک مور از ساموآ را شکست داد و به یک‌چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله نیز با نتیجه8 بر صفر از سد جین هیوک کیم از کره جنوبی گذشت و گام به نیمه‌‌نهایی گذاشت. قادریان برای حضور در فینال هم با نتیجه 3بر3 مغلوب ویکتار ساسونوسکی از بلاروس شد و شانس حضور در دیدار پایانی و کسب مدال طلا را از دست داد. قادریان در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت. این نتیجه در حالی رقم خورد که قادریان هم مانند بیابانگرد تا ثانیه های پایانی با نتیجه سه بر یک از حریفش پیش بود، اما در نهایت بازنده شد.

بیابانگرد حذف شد

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد که در دور اول با نتیجه 5 بر صفر مقابل آلکساندر ماکسیموویچ از صربستان به برتری دست یافته بود در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مغلوب ماتیاس ماسچ از آلمان شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد بیابانگرد از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

بیابانگرد سال گذشته مدال برنز جهان را از آن خود کرده بود.