کد خبر 464915
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۸

نماینده وزن 80 کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل حریف خود از کره جنوبی به برتری دست یافت.

 به گزارش مشرق، در جریان برگزاری رقابت‌های وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در لاس وگاس آمریکا در حال برگزاری است یوسف قادریان نمایندهایران در این وزن در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف جین هیوک کیم از کره جنوبی رفت و در پایان با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید.

قادریان دارنده مدال طلای آسیا در دور اول این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبرو شد سپس حریف گمنام خود از کشور ساموآ را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد.

در جریان رقابت های دومین روز کشتی فرنگی قهرمانی جهان حمید سوریان با کسب دو پیروزی پیاپی مقابل حریفان خود از کشورهای ونزوئلا و فنلاند راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار روشن بایراموف از آذربایجان و وون چول یون از کره شمالی مبارزه خواهد کرد.

افشین بیابانگرد در مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریف آلمانی با حساب 5 بر 3 شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند. وی در کشتی اول حریفی از صربستان را 5 بر صفر شکست داده بود.

مهدی علیاری نیز در وزن 130 کیلوگرم در اولین مبرزه رو در روی بالینت لام از مجارستان 5 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان، قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم به مدال نقره جهان رسید و سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم به عنوان پنجمی بسنده کرد.مهدی زیدوند نیز در وزن 66 کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رضایی و عبدولی با کسب این نتیجه سهمیه المپیک 2016 ریو را برای کشتی فرنگی ایران بدست آوردند.

حبیب الله اخلاقی فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم ایران نیز از ساعت 21:30 دقیقه چهارشنبه به روی تشک خواهد رفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس