آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان،مقابل حریف کوبایی الاصل ایتالیا با ضربه فنی شکست خورد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های نخستین روز از کشتی آزاد قهرمانی جهان 2015 که در لاس وگاس آمریکا در حال برگزاری است،سید احمد محمدی دارنده مدال نقره جهان در سال 2014 در پنجمین مبارزه خود و در مرحله نیمه نهایی به مصاف فرانک چامیزو مارکز کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا رفت و در حالیکه 2 بر صفر از حریف پیش بود پس از اجرای فن کنده، در یک لحظه روی پل گیر کرد و ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت. (فیلم کشتی محمدی و حریف ایتالیایی را در اینجا ببینید)

این حریف ایتالیایی پیش از این مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد طغرل عسگراف آذربایجانی را که مدال طلای المپیک لندن را در کارنامه خود دارد از پیش رو بردارد.

سید احمد محمدی نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد ایران پیش از این در دور نخست، داوید هابات از اسلوونی را با نتیجه 12 بر صفر شکست داد،سپس در مرحله یک شانزدهم فرانکلین مارن کاتسیلو قهرمان پان آمریکن از کوبا را 6 بر صفر برد.وی در مرحله یک هشتم نهایی نیز برنت هارولد متکالف از آمریکا را در دیداری نزدیک 6 بر 5 از پیش رو برداشت و سپس در دیدار یک چهارم نهایی، گئورگی بوکور از رومانی را 6 بر یک شکست داد.

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 21:30 دقیقه جمعه، بهنام احسان‌پور، علیرضا کریمی و عباس طحان آزادکاران اوزان 86،61 و 97 کیلوگرم ایران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.