قرعه کشی سه وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان برگزار شد و نمایندگان کشورمان با شناخت حریفانشان از امشب به میدان خواهند رفت.

قرعه سخت نمایندگان سه وزن دوم ایران
به گزارش مشرق، مراسم قرعه کشی سه وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان بامداد امروز (جمعه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد که نمایندگان کشورمان با شناخت حریفانشان از ساعت 21:30 امشب به مصاف رقبا خواهد رفت.

در وزن 61 کیلوگرم که 23 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند، بهنام احسان‌پور در دور اول به مصاف واسیل شوپتار، نفر سوم بازی‌های اروپایی از اوکراین خواهد رفت که در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار آلکساندر بوگوموئف، قهرمان بازی‌های اروپایی از روسیه و مایکل استنلی از کانادا مبارزه خواهد کرد.

دولت نیازبیکوف از قزاقستان، منیر رجب آکتاش از ترکیه، ریس هامفری از آمریکا، باجرانگ از هند، باتبولد از مغولستان، لومتادزه از گرجستان در گروه احسان‌پور هستند که کار او را بسیار سخت می‌کند.

در وزن 86 کیلوگرم که 43 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند، علیرضا کریمی در دور نخست با امیدجان ایسمانوف، نفر سوم آسیا و بازی‌های آسیایی از ازبکستان دیدار خواهد کرد که در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار استفان ورب دارنده مدال برنز 2013 جهان از مجارستان و پیوتر اینالوف از مولداوی مصاف خواهد کرد.

کشتی‌گیران قزاقستان، قرقیزستان، ابراگیم آلداتوف قهرمان 2013 جهان از اوکراین و موسی مرتضی علی‌یف نفر سوم اروپا از ارمنستان و همچنین عبدالرشید سعداله‌یف، کشتی‌گیر نامدار روس‌ها و قهرمان دوره قبل جهان در گروه کریمی حضور دارند که کریمی در صورت حضور در نیمه نهایی باید با سعداله‌یف دیدار کند.

در وزن 97 کیلوگرم که 37 کشتی‌گیر حضور دارند، عباس طحان در دور اول با جوزف جالوویار از اسلوواکی مسابقه می‌دهد. وی در صورت پیروزی در این دیدار با برنده دیدار کشتی‌گیران چین و ساموآ مسابقه خواهد داد.

ابراهیم بلوک باشی از ترکیه، جاویر کورتینا از کوبا، پاولو اولینیک از اوکراین، ماگومد موسی‌ئف از قرقیزستان و نماینده آمریکا در گروه طحان قرار دارند. ختاگ گازیموف و عبدالسلام گادیسوف در سوی دیگر جدول هستند.


منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس