کد خبر 1644190
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نو اصولگرا نوشت:

سیدحسن نصرالله؛ مصداق اتم عقلانیت انقلابی

سخنرانی امروز سیدحسن نصرالله بازهم به ما یادآوری می‌کند که این مرد خدا، مصداق اتم «عقلانیت انقلابی» است. او نه می‌ترسد، نه عقب می‌نشیند و نه از ضوابط عقلانیت حتی به اندازه یک بند انگشت کناره می‌گیرد. او عین حقیقت را می‌گوید تا دوباره اعتماد و اعتبار حزب‌الله در میان دوستان را تقویت کند. چراکه دشمن در دو حمله توانسته بود بذر بی‌اعتمادی به توانمندی حزب‌الله را در لبنان را بکارد و آن را رشد دهد. اما او با پذیرش منطقیِ ضربه‌ی بزرگ دشمن به ساختار حزب‌الله، اتفاق بزرگتر را ترسیم کرد که قرار بود بیافتد اما نیافتاد. یعنی راست گفت و منطقی پاسخ داد تا دوستان و مردم لبنان دوباره به او اعتماد کنند. او در این بین، برخی اهداف دست نیافته و شکست خورده دشمن را هم مرور کرد تا روایت ماجرا یکسره به نفع دشمن تمام نشود.

سید مقاومت بعد از پذیرش ضربه «بزرگ» و «بی‌سابقه»، توضیح داد که با این همه نتوانسته در سازمان رزم لرزه بیاندازد و حزب‌الله را از وظیفه خود یعنی دفاع از جبهه غزه منصرف کند. این لحظه، آن نقطه خارق‌العاده‌ای است که آیندگان درباره‌اش صحبت می‌کند. جاییکه برادر برای برادر از همه توان خود مایه می‌گذارد. دشمن احمق فکر کرده و می‌کند که می‌تواند با فشار، حزب‌الله را از موازی کردن جبهه‌ها منصرف کند. اما سیدحسن جواب آنها را با تهدید داد. او حضور دشمن بر روی زمین جنوب لبنان را نه تهدید که فرصت مقاومت برای ضربه به رژیم دانست. و برای این امر نقل‌قول‌هایی از گذشته با استفاده از سخنان سران دشمن آورد که از جبهه شمال می‌نالند. دقت کنید که این استدلال عقلانی چقدر مستحکم و چقدر همه‌فهم است. این هنر ویژه این عزیز ماست که می‌تواند ترکیب این دو امر را به این حد قوی به نتیجه برساند.

او با همان صلابت همیشگی سران دشمن را خطاب قرار داد و تهدیدهای لازم را روی میز گذاشت. تهدیدهایی محکم که بازهم مانند گذشته، جبهه داخلی دشمن را متزلزل خواهد کرد. او بازهم با نگاهی روشن به آینده ادامه داد که این اتفاق «به ما قدرت، عزم و اراده خواهد افزود». برادران و خواهران، این جملات در این لحظه و این شرایط لبنان و منطقه مصداق کاملی است برای آیه‌ی 22 سوره احزاب که می‌فرماید «هنگامی که مؤمنان، لشکر احزاب را دیدند، گفتند: این همان است که خدا و رسولش به ما وعده فرموده و خدا و رسولش راست گفته‏‌اند، و این موضوع جز بر ایمان و تسلیم آنها چیزی نیفزود.» یعنی درست درزمانی که فشار دشمن به صورت جبهه‌ای و با تمام توانش به اوج رسیده، این مردمان ویژه «جز به ایمانشان افزوده نشده» است.

سلام خدا بر این سید بزرگوار و تمام مجاهدان شریف حزب‌الله؛ امروز وظیفه ما این است که در حمایت از این جبهه عظیم با هر ظرفیتی کم کاری نکنیم. ما سرداران سپاه و ارتش نیستیم که توان یا وظیفه حمله نظامی را بر عهده داشته باشیم که آن هم ان‌شالله به زودی انجام خواهد شد. اما همه ما در شبکه‌های اجتماعی عضو هستیم و می‌توانیم زیر پست‌های رهبران و افراد مشهور غربی نسبت به این اقدام وحشیانه اعتراض کنیم و با قواعد خودشان از آنها سوال کنیم. می‌توانیم با فشار رسانه‌ای نسبت به این اقدام که کاملا خلاف قوانین بین‌المللی است شکایت کنیم. با اینکه می‌دانیم این قوانین برای دیگران است نه صهیونیست‌ها؛ اما این فشار جز معدود کارهایی است که از دست ما برمی‌آید تا نام فلسطین را دوباره ترند شبکه‌های اجتماعی نماییم. پس بیایید ما هم به این وظیفه خود اقدام نماییم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس