کد خبر 537376
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳

علی رغم اینکه گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده از بدو پیدایش تا کنون در راس لیست سازمانهای خطرناک تروریستی قرار دارد، دولت ترکیه بصورت رسمی و علنی با این گروه در جبهه های مختلف سوریه بویژه جلب، لاذقیه و ادلب در تعامل مستقیم می باشد.

گروه بین الملل مشرق- علی رغم اینکه گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده از بدو پیدایش تا کنون در راس لیست سازمانهای خطرناک تروریستی قرار دارد، دولت ترکیه بصورت رسمی و علنی با این گروه در جبهه های مختلف سوریه بویژه جلب، لاذقیه و ادلب در تعامل مستقیم می باشد.


بنابر تصاویر منتشر شده طی چند روز اخیر در پی پیشرویهای گسترده رزمندگان ارتش سوریه در محورهای مختلف استانهای حلب، لاذقیه، حماه در شمال این کشور مرزهای ترکیه بصورت رسمی به بارانداز و ترمینال انتقال هزاران تروریست تکفیری القاعده و داعش از اقصی نقاط جهان به سوریه شده است. تنها بعنوان مشتی نمونه خروار ویدئوی منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی جبهه النصره (شعبه رسمی القاعده در سوریه) نشان می دهد که اتوبوسهای دولتی ترکیه با عبور از مرز سوریه تروریستها را از ادلب به حماه و از آنجا به خطوط نبرد در شمال حلب اعزام می کنند.


{$sepehr_media_1393448_400_300}