همزمان با گسترش عملیات نظامیان سوری در جبهه های مختلف شهر حلب که به بازپس گیری مناطق وسیعی از اشغال تروریستهای تکفیری منجر شده است، روز گذشته یک عامل انتحاری خود را در نزدیکی یک مقر نظامی ارتش سوریه منفجر کرد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش عملیات نظامیان سوری در جبهه های مختلف شهر حلب که به بازپس گیری مناطق وسیعی از اشغال تروریستهای تکفیری منجر شده است، روز گذشته یک عامل انتحاری خود را در نزدیکی یک مقر نظامی ارتش سوریه در منطقه "سعن" واقع در شمال شرقی حلب منفجر کرد.

عملیات انتحاری زن داعشی در شرق سوریه+تصاویر

بنابر این گزارش، عامل انتحاری سوار بر یکدستگاه خودروی سواری از نوع "انترا" سعی داشت تا  وارد پاسگاه امنیتی ارتش سوریه در حاشیه این منطقه گردد که مورد شک نیروهای نظامی قرار گرفته و پیش از رسیدن به هدف خود را منفجر کرده است. در برسی های بعمل آمده از بقایای جسد وی مشخص شد که زنی جوان بوده است. عملیات نظامی ارتش سوریه در محور شرقی شهر حلب از 5 ماه پیش با پشتیبانی واحدهای بسیج مردمی، حزب الله و بمب افکنهای روسی - سوری آغاز شده و به ازادسازی صدها کیلومتر مربع از مناطق این محور منجر شده است.

عملیات انتحاری زن داعشی در شرق سوریه+تصاویر

عملیات انتحاری زن داعشی در شرق سوریه+تصاویر

عملیات انتحاری زن داعشی در شرق سوریه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رسول ایران ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    1 0
    خودش هیچ شکری نبود ، زد خیابونو هم داغون کرد....
  • راضیه ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    1 0
    بعداز این همه وفساد وخواری نوبت به نابودی وعملیات انتحاری رسیده است تا پروسه ی بدبختی سوگلی های داعش تکمیل شود وهمراه انها به جهنم واصل شونند
  • ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    1 0
    الاغ دو طبقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس