کد خبر 556021
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: با امضای رئیس شرکت ملی نفت واگذاری این باشگاه قطعی شده است و باید مراحل آن انجام شود.

به گزارش مشرق، در حالی که تنها 2 روز دیگر به بازی حساس نفت تهران برابر استقلال خوزستان زمان باقی مانده است مشکلات مالی زرد پوشان تهرانی به شدت عملکرد بازیکنان و کادرفنی این تیم را تحت الشعاع قرارداده است تا جایی که سازمان لیگ برتر هزینه‌های سفر این تیم به اهواز را تقبل کرد که این می‌تواند اتفاقی عجیب برای با ثبات‌ترین تیم سال‌های اخیر فوتبال ایران باشد.

بازیکنان نفت تهران در این فصل بارها به دلیل مشکلات مالی تمرین تیم‌شان را تحریم کرده‌اند و مشکلات مالی این تیم به حدی رسیده است که حتی بازیکنان این تیم نتوانستند پیش از بازی با پدیده در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اردو برگزار کنند و بازیکنان صبح بازی از خانه‌هایشان جمع شدند و به سمت استادیوم حرکت کردند که این اتفاق حتی در تیم‌های آماتور دنیا هم نمی‌افتد.

اما روز گذشته جلسه‌ای سرنوشت ساز بین مدیران باشگاه با مدیران شرکت ملی نفت برگزار شد که همه در انتظار نتیجه آن هستند. منصور قنبرزاده در این باره می‌گوید: جلسه در مورد مشکلات مالی نبود و در واقع قرار نیست اتفاق جدیدی در مورد مشکلات مالی برای ما رخ بدهد. در این جلسه بحث واگذاری باشگاه نفت تهران به بخش خصوصی انجام شد که باید مراحل آن طی بشود.

او در پاسخ به این سوال که آیا واگذاری باشگاه نفت تهران به بخش خصوصی قطعی است یا نه هم گفت: بله با امضای رئیس شرکت ملی نفت واگذاری این باشگاه قطعی شده است و باید مراحل آن انجام شود. به هرحال این را در نظر بگیرد که شرکت ملی نفت تهران دیگر تمایلی به تیمداری ندارد و قصد دارد این باشگاه را واگذار کند. ما هم باید کمک کنیم تا این باشگاه هرچه زودتر واگذار بشود تا آینده خوبی برای این تیم رقم بخورد.

اما مهمترین سوال این است که این باشگاه طبق چه مکانیزمی قرار است واگذار شود و آیا شرکت ملی نفت می تواند راسا این باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کند یا نه. مدیرعامل باشگاه نفت تهران در این باره هم می‌گوید: طبق قانون واگذاری تمام باشگاه‌های ورزشی باید با نظر وزارت ورزش و جوانان انجام بشود. آنها هستند که باید باشگاه نفت تهران را واگذار کنند و مالکان جدید را انتخاب کنند.

منبع: نسیم