کد خبر 567573
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

یکی از آقازاده‌های ورزشی که در چند سال گذشته به واسطه پدرش حضوری فعال در قراردادهای ورزشی داشته، این بار توانسته با نفوذی که انجام داده و با شرکتی که خود در پشت پرده از سهامداران اصلی آن است طرف قرارداد با سازمان لیگ شود و مجری الکترونیکی کردن بلیت‌ها و فروش آن شود.

به گزارش مشرق، یکی از کارهای خوبی که سازمان لیگ فوتبال ایران در این چند ساله انجام داده است، الکترونیکی کردن بلیت‌های ورزشگاه‌ها است. کاری که سال‌ها در کشورهای خارجی درحال انجام است و سازمان لیگ سعی دارد تا این کار را در ایران به نحو احسن اجرایی کند.

یکی از آقازاده‌های ورزشی که در چند سال گذشته به واسطه پدرش حضوری فعال در قراردادهای ورزشی داشته، این بار توانسته با نفوذی که انجام داده و با شرکتی که خود در پشت پرده از سهامداران اصلی آن است طرف قرارداد با سازمان لیگ شود و مجری الکترونیکی کردن بلیت‌ها و فروش آن شود.

این آقازاده حتی با یکی از بانک‌های خصوصی نیز قرارداد امضا کرده تا در سال آینده نیز تبلیغ این بانک در بلیت‌های الکترونیکی زده شود.

این شرکت که پیش از این سابقه طولانی در صدور کارت‌های بنزین داشته درصدد امضای قرارداد طولانی مدت با سازمان لیگ است تا صدور بلیت الکترونیکی را برای مدت طولانی از آن خود کند.

سوال اصلی این است که آیا سازمان لیگ مانند تبلیغات محیطی از طریق مزایده اقدام به عقد قرارداد با این شرکت کرده است و اگر این کار صورت گرفته چرا رسانه‌ای نشده است. برخی از خبرها هم حاکی از این است که این شرکت پیش از این همکاری‌هایی با فدراسیون فوتبال داشته و فدراسیون این شرکت را به سازمان لیگ معرفی کرده است.

امید است سازمان لیگ در ادامه کار با این شرکت وسواس بیشتری از خود نشان دهد، چرا که این آقازاده ورزشی چهره مقبولی در ورزش ندارد و اکثر قراردادهای ورزشی وی با شائبه‌های زیادی همراه بوده است.

منبع: نسیم