کد خبر 625059
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

در گزارش سایت فیبا آمده است که ایران با ستاره هایی نظیر اوشین ساهاکیان،‌حامد حدادی و ارسلان کاظمی مدعی اصلی قهرمانی است.

به گزارش مشرق، در حالیکه تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای مسابقات چلنج کاپ آماده می‌کند، سایت فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا)طی گزارشی به تعریف و تمجید از تیم ملی ایران پرداخته است.

در گزارش سایت فیبا می خوانیم: اوشین ساهاکیان،‌حامد حدادی و ارسلان کاظمی به عنوان ستاره‌های ایران هستند و با حضور این ستاره ها مردان بائرمن را به عنوان یکی از تیم‌های خوب مسابقات چلنج‌کاپ محسوب می شوند.

این نفرات دو سال قبل در مسابقات آسیا کاپ به میدان رفته‌اند و در کنار بهنام یخچالی و سجاد مشایخی ترکیب خوب و باتجربه ای را تشکیل داده اند. ایران در این مسابقات امیدوار است که بتواند در جمع بهترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها قرار بگیرد.

تیم ملی بسکتبال ایران بعد از اینکه در سال 2015 بعد از چین و فیلیپین به عنوان سومی آسیا را کسب کرد انگیزه بسیار زیادی دارد که در مسابقات رده دوم آسیا نتایج قابل قبولی بگیرد.

همچنین تیم ملی ایران در مسابقات کاپ استانکوویچ در سال 2010 مقابل اردن با نتیجه 68 بر 58 شکست خورد و از آن روز خاطره خوبی در نظر ندارد.

تیم ملی با نفراتی مثل حدادی، ساهاکیان و کاظمی انتظار دارد در سطح بالایی باشد و به نوعی در این مسابقات حکمفرمایی کند. البته نفراتی مثل آفاق و نیکخواه از تیم ملی کنار رفتند و نفراتی مثل جمشیدی، یخچالی و مشایخی به تیم ملی ایران اضافه شدند که انتظار می‌رود این تیم روند خوبی داشته باشد.

تیم ملی ایران در گروه C مسابقات چلنج کاپ با عراق و قطر هم‌گروه است.
منبع: فارس