به گزارش مشرق، روزنامه خراسان در قسمت ویژه های خود نوشت: یک مسئول ارشد اجرایی با ارسال بخشنامه ای به همه وزارتخانه ها و سازمان های دولتی، تاکید کرده است با توجه به ضرورت اطلاع رسانی، آموزش و توجیه مناسب کارکنان ادارات دولتی برای برخورد مناسب با ارباب رجوع، از اول تیرماه امسال به بعد، برخورد با مدیران بخش های عملیاتی دستگاه های دولتی و کارکنانی که دستورالعمل های ابلاغی دولت در این زمینه را به خوبی رعایت نکنند و در این زمینه قصور کنند، در هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری قابل رسیدگی خواهد بود.
مدیران بخش های عملیاتی دستگاه های دولتی و کارکنانی که دستورالعمل های ابلاغی دولت در این زمینه را به خوبی رعایت نکنند و در این زمینه قصور کنند، در هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری قابل رسیدگی خواهد بود.