کد خبر 963423
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

قلعه‌نویی توانست بعد از چند سال سپاهان را دوباره به جمع مدعیان برگرداند. تیمش هم در لیگ و هم در جام حذفی جزء گزینه‌های قهرمانی بود اما با مانع سخت پرسپولیس برخورد کرد و نتوانست جام بگیرد.

به گزارش مشرق، با این همه از هر کسی توقع می‌رفت که موفقیت‌های تیم برانکو را زیر سوال ببرد، جز ژنرال. هنوز هم خیلی‌ها باورشان نشده که قلعه‌نویی به‌عنوان یکی از حامیان همیشگی برانکو در سال‌های اخیر این‌گونه رفتار کند و قهرمانی‌های پرسپولیس با مرد کروات را مهندسی شده بداند آن هم در حالی که خودش پرسپولیس برانکو را تیمی شایسته نامیده بود که با دست خالی در آسیا باعث افتخار ایران شد.

بیشتر بخوانید:

تابش: کمر هوادار سپاهان در تهران شکست

 

«درباره پرسپولیس باید حقایق را گفت. این تیم لایق قهرمانی است. هم فصل قبل لایق قهرمانی بود، هم الان (سال ۹۶)»

«به برانکو تبریک می‌گویم بابت این تیم خوب. وقتی سرمربی تیم ملی شدم، در اجلاس سه روزه برلین، وقتی برانکو را دیدم، ایشان بی‌منت تمام تجارب خود را در اختیار من گذاشت. مگر مسلمانی چیزی غیر از اینهاست؟ به خدا برانکو از خیلی‌ها مسلمان‌تر است.»

«برانکو یک مربی بسیار خوب، کاربلد و بزرگ است. مثل بعضی از چشم آبی‌ها و اجنبی‌ها نیست که به فوتبال ایران و مربیان ایرانی بی‌احترامی کند و آنها را مورد توهین قرار دهد.»

«کی‌روش بداند که برانکو را همه ایران دوست دارند نه‌فقط پرسپولیسی‌ها.»

«برانکو مربی با شخصیتی است، مربی تیم ملی بوده و عملکرد خوبی داشته و نشان داده که کیفیت بالایی دارد. در گذشته تیم ملی عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه نمی‌خواستند عملکرد خوب را نشان دهند!» «می‌خواهم تراکتور را در مسیر پرسپولیس قرار دهم.»

اینها بخشی از اظهارات قلعه‌نویی در سال‌های اخیر و در حمایت از برانکو است. حتماً هیچ‌کس بهتر از سرمربی سپاهان نمی‌داند که چطور می‌شود یک تیم و مربی‌اش را تحسین کرد و بعدها قهرمانی همان تیم را مهندسی شده دانست. البته شاید این تغییر چندان هم عجیب نباشد؛ آن مربی پرتغالی که ر ابطه خوبی با ژنرال نداشت و در سال‌های اخیر بهانه او برای حمایت از برانکو بود، دیگر رفته است و حالا می‌توان چهره واقعی افراد را بهتر دید!

منبع: روزنامه فرهیختگان