کد خبر 1013170
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
ترامپ نمایه

رئیس جمهوری آمریکا اخبار منتشره پیرامون موافقت اکثریت مردم کشورش با استیضاح خود در رسوائی «اوکراین گِیت» را رد کرد!

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در پیامی توئیتری اخبار منتشره پیرامون موافقت اکثریت مردم کشورش با استیضاح خود در پرونده رسوائی خود موسوم به «اوکراین گِیت» را رد کرد.

بیشتر بخوانید:

پایان تحقیقات استیضاح ترامپ؛ گام بعدی چیست؟

همه شهود غایب پرونده استیضاح ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص ادعا کرد: نظرسنجی ها هم اکنون قویاً مخالف استیضاح است. نظرسنجی ها ۷۵ به ۲۵ درصد است! متشکرم.

این در حالیست که براساس نتایج نظرسنجی‌ «ای بی سی نیوز» و ایپسوس که بعد از برگزاری جلسات استماع کنگره در خصوص استیضاح ترامپ انجام شده ۵۱ درصد از مردم آمریکا با استیضاح وی موافق هستند.

 در حالی که ۵۱ درصد از مصاحبه شوندگان معتقدند ترامپ در کنگره آمریکا باید استیضاح، محاکمه و مجرم شناخته شود، ۶ درصد دیگر موافق استیضاح بدون برکناری وی هستند.

بر این اساس، شمار افرادی که خواستار استیضاح رئیس جمهور آمریکا هستند در مقایسه با نظرسنجی‌های پیش از برگزاری نشست‌های استماع در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان در چهارشنبه گذشته، افزایش یافته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    0 0
    ترامپه صد بار بهت گفتم سنگین تر رفتار کن تو رئیس جمهوری، سری بعد دلقک بازی در بیاری دو تا می خوابونم زیر گوشت، تو دیگه دست یارو که امروز علیه کشورش حرف زدن فردا با همون نشست قهقهه زد رو هم از پشت بستی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس