کد خبر 1039649
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
احزاب اصلاح‌طلب در تهران کاندیدادارند/رایزنی درباره لیست ائتلافی

دبیر کل حزب اسلامی کار با بیان اینکه برخی احزاب اصلاح‌طلب کاندیداهایی در تهران و شهرستان‌ها دارند، گفت: در روزهای آینده درباره اینکه فهرست ائتلاف چگونه بسته شود مذاکراتی خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، حسین کمالی، دبیر کل حزب اسلامی درباره ساز و کار حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس، گفت: هنوز جلسه‌ای که نتیجه مشخصی داشته باشد میان احزاب اصلاح‌طلب برگزار نشده اما قرار است در روزهای آینده گفتگوهایی صورت گیرد و بر اساس آن ائتلاف تشکیل شود.

وی افزود: در روزهای آینده و پس از گفتگوهای نهایی تصمیمات لازم اتخاذ شده و اقدامات نهایی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

فرجام لیست ندادن اصلاح‌طلبان چیست؟

کمالی درباره مخالفت شورای عالی سیاستگذاری و برخی احزاب اصلاح‌طلب با تشکیل ائتلاف و اصرار بر عدم حضور در انتخابات گفت: طبیعتاً بخشی از احزاب که تقاضا دارند فهرستی از سوی اصلاح‌طلبان ارائه نشود کسانی هستند که کاندیدا ندارند. برخی از این‌ها هم رسماً اعلام کرده‌اند چون کاندیداهای ما تایید صلاحیت نشدند لیست نمی‌دهیم.

وی همچنین گفت: با این حال احزابی هستند که کاندیداهایی هم در تهران و هم در شهرستان‌ها دارند، بنابراین در روزهای آینده و در جلسات میان احزاب اصلاح‌طلب درباره اینکه فهرست ائتلاف چگونه و شامل چه کسانی باشد بحث خواهد شد و ساز و کار مشارکت در انتخابات تعیین خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    3 0
    لیست(انگلیسی) = فهرست
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
      1 0
      مرحبا!
  • Death to the Terrorist Government Of USA IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    1 0
    همین ۳۲سال حکومت دستتون بود مردم از بی عرضگی هاتون خیلییی کشیدن لازم نیست ائتلاف تشکیل بدین بهتره قوه قضائیه لیستی از شما ها در بیاره و دارایی های الان شما رو با دارایی های قبل گرفتن پست مقایسه کنه بعد دارتون بزنن بخاطر خیانتی که به مردم و با وجود سوگند خوردن حق فقیرای این کشور رو خوردین. اصلاح طلب در یه کلام خیانتکار ،مفسد و اختلاس طلب
  • محمدرضا کیانفر RS ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    1 1
    آذر منصوری دبیر شورای اصلاح‌طلبان گفت: هیچ لیستی در انتخابات نمی‌دهیم. خانم منصوری، لیست ندادن هیچ فرقی با تحریم ندارد زیرا باعث می‌گردد مرتجع‌ترین کاندیدها برگزیده شوند و به مجلس بیایند. سرور گرامی، تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
      0 0
      البته با این دولت وا داده نمی شود کاری کرد
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    0 0
    پس بالاخره لیست میدین!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس