سخنگوی وزارت بهداشت نمایه جهانپور

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

به گزارش مشرق، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

او افزود: از بین مبتلایان جدید، ۵۱۱ مورد بستری و دو هزار و ۵ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

جهانپور تصریح کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۷۹۷ نفر رسید.

انجام بیش از ۹۳۵ هزار تست تشخیص قطعی کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۱۸ هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.  ۲۵۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور گفت: تاکنون ۹۳۵ هزار و ۸۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. استان‌های اصفهان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    11 1
    هر روز داره امار بیشتر میشه بعد مشرق میاد میگه امریکا عرضه مقابله با کرونا رو نداشت. بابا خودتون که ... زدید
  • ID ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    1 4
    حرفهای وزارت بهداشت متناقضه!!!! پربروز دکتر حق دوست مسول اپیدمولوژی ستاد کرونا میگفت در ده روز گذشته آمار کاهش قابل توجهی داشت الان این میگه وضعیت 7 استان قرمزه پریروز میگفتن وضع خوزستان و ایلام بحرانیه الان حرفی از اون دو استان نیست علی برکت الله
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    6 0
    هر دم از این باغ یه خبر خارق العاده جدید میرسد
  • جوجه تیغی بدنساز US ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    8 0
    یوهاهاهاهاهاااا میریم که بریم برای قرمز شدن مجدد همه آستانها. تابستونو که شیفت بگیریم، پاییز از تیغ گردن به شما نزدیکتره
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    9 0
    تمامش بخاطر بی فرهنگی مردم و رعایت نکردنه, همه مجالس راه افتاده با قوت تمام, سفر و گردش و مهمونی که دیگه وحشتناکه, بابا یکسال به خودتون سختی بدین....دولت که به فکرتون نیست,آی مردم تا همه عزیزانتون جلو چشم خودتون از دست ندادین خودتون دلتون به حال خودتون بسوزه!!!
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    3 0
    جمعه رفته بودم بیرون . ماسک ودستکش داشتم . رفتم تو خیابون انگارنه انگار جالب اینه همه یه جوری به من نگاه میکردند که خودم خجالت کشیدم چرا بین اون همه مردم من فقط ماسک ودستکش داشتم با چندنفردیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس