کد خبر 1079478
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
رونالدو

مهاجم یوونتوس نسبت به سه ماه پیش آماده‌تر است و این موضوع باعث شگفتی باشگاه و مائوریتسیو ساری شد.

به گزارش مشرق، به نقل از بی ساکر، کریستیانو رونالدو الگویی در تمرین و ثبات است. از طریق شبکه‌های اجتماعی این موضوع قابل مشاهده بود. مهاجم یوونتوس در طول یا در پایان تمریناتش در مادیرا از خود ویدئو یا عکس به اشتراک می‌گذاشت. ستاره پرتغالی برنامه‌ای که باشگاه به او داده بود را اجرا می‌کرد و علاوه بر آن چهار ساعت دیگر تمرین می‌کرد. قدرت و عضلانی شدن رونالدو به تمرینات زیادش برمی‌گردد. 

مهاجم یوونتوس می‌خواست کم‌ترین ریتم ممکن را از دست بدهد و در نهایت برخلافش شد. با این حال این موضوع یک سری انتقادات را به همراه آورد از جمله تمرین کردن در ورزشگاه ملی مادیرا. بازیکن پرتغالی نتوانست تمرین نکردن در کمپ ورزشی را تحمل کند و قرنطینه را ترک کرد. 

بیشتر بخوانید:

عکس/ چهره عجیب رونالدو

او اکنون در تورین است و با هم تیمی‌هایش تمرین می‌کند. ستاره پرتغالی همه را شگفت زده کرده است چه باشگاه و چه مائوریتسیو ساری را چون این بازیکن قوی‌تر و سریع‌تر از گذشته است. 

تست‌هایی که از رونالدو در باشگاه گرفته شده است نشان می‌دهند وضعیتش نسبت به ماه مارس پیش از سفر به مادیرا بهتر است. بازیکن یوونتوس در این مدت چون بازی برگزار نشد توانست استراحت کند و با تمرینات پیوسته، شرایط خود را بهتر کند. 

 ۱۹ روز دیگر قرار است کالچو آغاز شود و یوونتوس و رونالدو در تلاش هستند تا به بهترین شکل ممکن رقابت‌ها را پیگیری کنند. ستاره "بانوی پی"ر پیش از توقف مسابقات به خاطر بحران کرونا فصل خوبی را پشت سر گذاشته بود و در ۳۲ بازی ۲۵ گل به ثمر رساند. در ماه‌های دسامبر تا فوریه یک توقف گلزنی در سری آ داشت و از هفته چهاردهم تا بیست و سوم بدون وقفه گلزنی کرد. در این مدت سه بار دبل کرد و یک هت تریک به ثبت رساند. بازگشت به چنین روندی می‌تواند یوونتوس را در راستای رسیدن به اهدافش که سه جام (سری آ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا) را پیش رو دارد خیلی نزدیک کند. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس