جام ملتهای فوتسال آسیا

با تصمیم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در آذرماه برگزار می‌شود. این موضوع می‌تواند به منزله تعویق جام ملت‌های آسیا تا سال ۲۰۲۱ باشد.

به گزارش مشرق، مسابقات فوتسال قهرمانی قاره آسیا قرار بود اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا، این بازی ها به مرداد ۱۳۹۹ موکول شد. باتوجه به شرایط کشورها برای آماده سازی و فرصت کم باقیمانده تا این مسابقات، ایران درخواست داد جام ملت های فوتسال آسیا از مرداد به آذر یا بهمن و اسفند ۱۳۹۹ موکول شود.

این در حالی است که به گفته دبیر کل فدراسیون فوتبال امارات، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در ماه دسامبر (آذرماه) برگزار می شود و بنابراین شاهد جام ملت های آسیا در این ماه نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

توافق بر برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در سپتامبر/ زمان رسمی برگزاری انتخابی جام جهانی اعلام شد

محمد عبدالله هزام الظاهری در این خصوص گفت: «طبق توافق با AFC مقرر شد از تاریخ ۲ تا ۱۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۲ تا ۲۳ آذر) مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا به میزبانی امارات برگزار شود.»

به این ترتیب در صورتی که AFC با درخواست ایران برای تغییر تاریخ جام ملت های فوتسال آسیا موافقت کند، این بازی ها قطعا به ابتدای سال ۲۰۲۱ یعنی بهمن یا اسفند موکول خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس