قالیباف - کراپ‌شده

رئیس مجلس گفت: اگر اقتصاد و صنعت نیز مردمی شود، پیشرفت خواهد کرد و همان گونه که در صنایع دفاعی به پیشرفت های درخشان دست یافته ایم، خواهیم توانست در تولید ملی نیز شاهد جهش و موفقیت های چشمگیر باشیم.

به گزارش مشرق، جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشور عصر امروز (دوشنبه ۱۹ خردادماه) با حضور در دفتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، انتخاب وی به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند. 

بیشتر بخوانید:

احکام معنادار قالیباف در آغاز کار

براساس این گزارش سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشور با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

قالیباف در این دیدار، نیروهای مسلح را حصن استوار امنیت و بازوی مستحکم ملت دانست و گفت: ملت ایران با داشتن فرماندهان و رزمندگان رشید و شجاعی که دلهای آنان با نور ایمان روشن و اراده هایشان با قدرت و صلابت باور به آرمان های انقلاب، مستحکم است، دارای اقتداری است که نظیر آن را در سراسر جهان نمی توان یافت.

رییس مجلس شورای اسلامی، رمز پیروزی و اقتدار نیروهای مسلح و توان بازدارندگی آن در برابر دشمن را مردمی بودن این نیرو دانست و افزود: اگر اقتصاد و صنعت نیز مردمی شود، پیشرفت خواهد کرد و همان گونه که در صنایع دفاعی به پیشرفت های درخشان دست یافته ایم، خواهیم توانست در تولید ملی نیز شاهد جهش  و موفقیت های چشمگیر باشیم.

قالیباف در این دیدار بر اهتمام همه جانبه مجلس شورای اسلامی بر تقویت نیروهای مسلح تاکید کرد و افزود: امیدواریم با همکاری صمیمانه مجلس و نیروهای مسلح، نیازها و ضرورت های دفاعی کشور در حوزه وضع قوانین کارآمد و راهگشا برطرف شود.

در این نشست همچنین سرلشکر باقری با اشاره به مسئولیت جدید قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی و تبریک به وی، گفت: اطمینان داریم حضرتعالی که از فرماندهان پرافتخار دفاع مقدس و دلسوز انقلاب هستید و در مناصب و مسئولیت های مختلف از  اوان جوانی در انقلاب حضور داشته و در عرصه‌های سخت به مردم خدمت رسانی کرده‌اید، در این مسئولیت نیز همچون مناصب پیشین منشأ خیر و برکت خواهید بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با یادآوری فرمایش های امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است، تصریح کرد: حقیقتاً مردم ایران و همه دلسوزان انقلاب به این  مجلس یازدهم  دل بسته اند و امیدواریم با  تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری که در پیام افتتاحیه مجلس یازدهم قرائت شد و با تلاش، مدیریت و مجاهدت حضرتعالی انتظارات مردم برآورده شود. 

سرلشکر باقری افزود: مجالس گذشته نیز اقداماتی را انجام دادند و  فراز و فرودهایی را پشت سر گذاشتند، اما این مجلس خاص که با انتخاب تعداد کثیری از رزمندگان، ایثارگران و افراد مورد اعتماد مردم تشکیل شده، امید و دلگرمی زیادی را در مردم ایجاد کرده تا بسیاری از مسائل بر زمین مانده کشور حل شود. 

وی در ادامه با اشاره به قوانینی که از منظر فرماندهان نظامی کشور بااهمیت قلمداد می شود، گفت: اصلاح قانون بکارگیری سلاح مصوب سال ۱۳۷۳ نواقصی دارد که مشکلاتی را در این حوزه ایجاد کرده است و همچنین قانون استفاده از خانه‌های سازمانی نیاز به اصلاح و توسعه دارد.

سرلشکر باقری ادامه داد: همچنین قانون خدمت وظیفه عمومی  به اصلاحاتی نیاز دارد، زیرا در طول این سال ها اکثر محدودیت ها برای سربازان در قوانین دیگر رفع شده است و این افراد برای اخذ گواهینامه، وام و اشتغال مشکلی ندارند. این در حالی است که ۷۰۰ هزار نفر سالانه مشمول خدمت وظیفه عمومی می شوند، اما تنها نیمی از آنها به خدمت می روند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    8 20
    سرداران عزیز نشستن شما روی این صندلی و بودن در این فضا از جذابیت شما کم می کند.
    • مهدی IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      6 2
      دسته گل قبلیهاست تقصیر اینا نیست! ولی تغییر خواهد کرد!
    • به مهدی IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      0 0
      پس بشین تا تغییر کنه. می کنه!
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    30 3
    مذاکراتی هم اگر باشد، همین نظامیان باید انجام دهند.
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      10 1
      دقیقا سپاه باید با آمریکا مذاکره کنه.
  • شهروند ارومیه IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    13 1
    سلام مجلس یازدهم پرجمدار تشکیل مجلس بین المللی مقاومت جهانی با رویکرد بستر سازی عدالت جهانی برای هموار سازی معرفی امام عدالت گستر جهان امام مهدی عج الله الفرجه باشد مجلس نباید به درون کشور مشغول و در گیر شود باید کادر سازی کند برای حضور در سطح جهانی بجای دفاع در مرزها به دفاع در حریم عدالت جهانی فکر بکند تصمیم ها و مصوباتش باید تکانه های جهانی داشته باشد پس لرزه های جهانی بخصوص در جنیش غیر متعهد ها بیشتر فعال شودسیستم قانونی تدوین کند برای تربیت وکیل های جوان مسلط به زبانهای جهانی در دادگاههای داخلی کشورهای متخاصم و مشوق تحریم علیه ایران ما باید برای مبارزه با تحریم های امریکا شکواییه های را علیه امریکا هم در داخل کشور امریکا هم در سطح جهانی اما با وکیل های جوان ایرانی مفتوح بنماییم مجلس باید صنعت و دانشگاه را آشتی دهد و راه را برای حضور جهانی صنعتگران ایران فراهم بکندو نباید درگیر گفتار درمانی شود و مجلس عملگرا الگوی اقتدار ایرانی برای بستر سازی ایجاد دولت عدلت گستر در 1400 برای الگوسازی در جهان خواهد بودو انشالله
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      0 5
      جای این چرت پرتها این گندی که به داخل زده شده رو جمع کنند بهتر
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      0 0
      احسنت،،،،ان شاالله همین بشه
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    13 3
    خسته نباشید، این عکس برای اصلاح‌طلب‌ها خیلی معنی داره ها!!!
  • کارشناس IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    19 18
    مجلس شده پادگان سپاه
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      4 8
      نه دست اون اصلاح طلب ها افتاد خوب بود آره
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      9 4
      به کوری چشمت !! یک مشت دکتر فارغ التحصیل انگلیس و اسکاتلند و امریکا که نتوانستن هیچ گلی به سر خودشون بزنن ! حداقل این سرداران برای کشور تو بدترین شرایط جنگیدن و بیشتر از من و شما دلشون برای مملکت میسوزه !
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      5 4
      اسمش روشه،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،یعنی فقط سپاه میتونه از این انقلاب و کشور دفاع کنه،چه در حوزه نظامی چه در حوزه سیاسی ،چه در صنعت ،چه در فرهنگ ،چه در ....بازم بگم؟
    • بسیجی IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      6 6
      ما خودمون رای دادیم و تا الان هم راضی بودیم. مجلس قبلی که پارلمان آرمان شهر غربگراها بود چه گلی به سرمون زد به نظر من مجلس باید مثل پادگان اداره بشه تا اگه نماینده ای فسادی مرتکب شد ،سردار قالیباف انقلابی باهاش برخورد کنه بطوریکه در تاریخ بنویسن.
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      3 0
      اگر مثل ونزوئلا رییس مجلس دوتابعیتی امریکایی باشد و تحت حمایت امریکا و فتنه به پا کند خوشحال میشوید ؟ یا مثل نماینده های مجلس ششم خیانت کنند و حرفهایی که امریکایی ها خوششان بیاید بزنند و بعدا به امریکا و کانادا بروند خوب است؟
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    10 3
    خداوند حافظ شما مردان نیک عرصه سیاست و نظامی ما باشد که در مقابل گرگ های داخلی و خارجی ایستاده اید و ان شاءالله نقشه های شومشان را کما فی السابق نقش بر آب خواهید نمود
  • سیدمرتضی IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    4 0
    مشکل نیروهای مسلح کمبودبودجه ازین کمبود بدترعدم شفافیت وزارت دفاع ونیروهای مسلح در هزینست منظوراز شفافیت مابین خود نیروهای مسلحه نه شفافیتی مثل سازمان انرژی اتمی که اطلاعات زیادی دست دشمن داده به وسیله شفایفیط مفرط مادراسلام داریم راه میانه یاعدول نه افراط نه تفریط بدم این که سازمان نیروهای مسلح نباید وابسته به سربازان وظیفه باشه بایدنیروهای حرفه ای استخدام.سوم مالیات دستگاهای مختلف به نیروهای مسلح!اگرنیروهای مسلح نبودن کی میتونست امنیت صادرات وارداتو تامین کنه پس همه موظفن درازای کار مالیاتی بدن تاانقدر نیروهای مسلح در مزیقه نباشه
  • مهدی IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 1
    آدم به این عکس ها افتخار میکند.
  • علی حیدری NL ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    امیدوارم به وضعیت بازنشستگان توجه خاص داشته با شید .و بندهای قانون خدمات کشوری را به اجرا بگذارید . زیرا توقع زیادی از شما ها میرود . من بازنشسته از آقای نوبخت و مجلس دهم بسیار نا راضی هستم . خداوند حق ما رو از آنها بگیرد. به خدا مردم خیلی به این مجلس امید بسته. حالا خود دانید
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    درسته. این تجملات میراث رفسنجانیه که به قول خودش مانور تجمل راه انداخت تا به گمان باطل خودش ابهت و عظمت و شخصیتمون در دید جهان بیشتر بشه!!!! بعدشم دیگه این رویه جا افتاد و هر مسئولی جای قبلیه میومد به زلم زیمبوهای محل کارش اضافه میکرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس