هاشمی

با طرح جدید وزارت بهداشت، عملا یکی از کارویژه‌های اصلی موسسه تحت ریاست هاشمی گلپایگانی، حذف می شود و شاید دلیل خشم او همین باشد.

سرویس جامعه مشرق- حمیدرضا هاشمی گلپایگانی، فردی که ملبس به لباس روحانیت است، اخیرا با حضور در شهرک غرب و خیابان مقابل وزارت بهداشت، علاوه بر بستن خیابان، با فریاد مسوولان وزارت بهداشت را به «کاخ نشینی» و عدم توجه به رنج «بیماران پروانه‌ای» متهم کرد.

گفتنی است که بیماری پروانه‌ای، یا EB یک بیماری بسیار نادر است که عوارض بسیار درناک و رنج‌آوری برای مبتلایان دارد. این بیماری ژنتیکی پوست را بسیار شکننده و آسیب‌پذیر می کند و با ایجاد زخم و تاول‌های بسیار دردناک، احتمال سرطان پوست را در مبتلایان بسیار بالا می برد. فراگیری این بیماری حدودا ۵۰ در یک میلیون نفر است. طبق آمار، تعداد کل مبتلایان این بیماری در کشور ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر است.

حمیدرضا هاشمی گلپایگانی، در سال ۹۴ موسسه‌ای به نام «خانه ای بی» را به صورت شخصی راه انداخت که در سال ۹۶ با عنوان « موسسه خیریه حمایت از بیماران پوستی خاص، خانه ای‌بی»به عنوان سازمانی مردم نهاد و مستقل ثبت گردید. خانه ای‌بی، به عنوان تنها نهاد حمایتی مردم نهاد، غیرانتفاعی و داوطلبانه با مجوز فعالیت در سطح کشور اقدام به شناسایی بیماران پروانه‌ای و تحت پوشش قرار دادن آنها می‌کند. گفتنی است که داروها و ملزومات خاص درمانی این تعداد بیمار مبتلا در کشور توسط وزارت بهداشت با ارز دولتی وارد می‌شود و بصورت رایگان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

کمک‌های مردمی خیرین منبع اصلی درآمد خانه ای‌بی است. هاشمی حدودا دو سال قبل اقدام به خرید ساختمانی در خیابان ملاصدرا تهران (به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد تومان در آن سال) کرد که در خرداد ۹۷، خانه ای‌بی به این ساختمان منتقل شد. ارزش این ملک اکنون (با توجه به جهش قیمت ملک، به ویژه در مناطق شمالی تهران)، بالغ بر صد میلیارد تومان تخمین زده می‌شود. ساختمانی در ۵ طبقه که مساحت زمین آن ۲۰۰ متر است و در بهترین فرعی خیابان ملاصدرا قرار دارد و تنها یک طبقه آن به امور اداری مربوط به کودکان ای‌بی اختصاص یافته است. این در حالی است که هاشمی با حضور در برنامه «فرمول یک»سیما، مدعی شد:

"بنیاد مستضعفان ملکی را در اختیار ما قرار داده بود که از ما گرفت و مورد بی مهری قرار گرفتیم. هنوز این ملک خالی است اما آن را از ما گرفتند! حجت الاسلام انصاریان با کمک مردم پا پیش گذاشت و ساختمانی را گرفتیم که استراحتگاه موقت و کلینیک دارد. مردم همیشه زودتر از مسئولان حاضر هستند و کمک می‌کنند. ما امروز ملکی نیاز داریم. برخی بیماران ما نمی توانند همراه بچه‌ها به هتل‌ها بروند اما والدینشان حق دارند به سفر بروند. ما ملکی نیاز داریم تا این بچه‌ها را برای مدتی نگاه داریم و آموزش های لازم را به آنها بدهیم."


مؤسس خانه EB در این زمینه از سازمان‌هایی چون کمیته امداد، سازمان ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) درخواست حمایت و کمک کرد!

بر طبق گزارش‌های رسیده به مشرق، هاشمی به عنوان رییس خانه ای‌بی، قصد دارد تشکیلات خود را گسترش دهد و اقدام به تاسیس کلینیک و دندانپزشکی به نام این بیماران برای ارایه خدمات به عموم به عنوان یک بخش خصوصی در منطقه مرفه‌نشین پایتخت نماید. این در حالی است که اصولا تعداد بیماران ای‌بی در کل کشور آن اندازه نیست که نیازمند کلینیک تخصصی متمرکز باشد. مضافا این که نیاز عمده بیماران ای‌بی، پانسمان خاص این بیماران است و شیرخواران مبتلا به این بیماری هم به دلیل مشکلات گوارشی، نوع خاصی از شیر خشک متابولیک را مصرف می کنند.

لازم به ذکر است که هر دوی این اقلام توسط وزارت بهداشت تامین می‌شود و به صورت رایگان در اختیار این بیماران قرار می‌گیرد. محض تاکید باید گفت که کلیه خدمات به بیماران ای بی، در بیمارستان‌های دولتی ارایه‌دهنده خدمات، «رایگان» است. به علاوه، در طرحی جدید، قرار است که این اقلام توسط وزارت بهداشت به منازل بیماران ارسال شود، در این صورت، عملا مهم‌ترین کارویژه این موسسه (خانه ای‌بی) که نقش واسطه‌ای در دادن پانسمان است، حذف خواهد شد، و شاید یک دلیل عمده خشم و عصبانیت هاشمی گلپایگانی همین باشد.

هاشمی ظاهرا قصد دارد «خانه ای بی» را به موسسه‌ای چون «محک» (انجمن کمک به کودکان سرطانی) یا «انجمن حمایت از بیماران کلیوی» تبدیل کند، در حالی که نه گستردگی و شیوع این بیماری و نه نوع درمان و مداومت در درمان‌های خاص (مثلا شیمی درمانی، یا دیالیز و امثالهم) و طیف داروهای مصرفی، قابل قیاس با بیماری چون سرطان نیست، که نیاز به تاسیس یک سازمان خیریه بزرگ و گسترده باشد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار مشرق، مشخص شده است که هاشمی گلپایگانی تعدادی از خانواده‌هایی را که دارای بیمار مبتلا به ای‌بی هستند، تحت پوشش و حمایت‌های خاص گرفته تا از آن‌ها یک گروه «فدایی» تشکیل دهد که هر نوع مخالفت یا انتقادی را به نحوه مدیریت خود، با بسیج این کودکان بیمار و خانواده‌هایشان، خاموش کند.

 هاشمی گلپایگانی چنان سلطه‌ای بر حدود ۶۰۰ بیمار مبتلا به ای‌بی و خانواده‌های ایشان پیدا کرده که هر نوع اقدام مربوط به این بیماران و خانواده‌هایشان که مربوط به بیماری آنان می‌شود، باید اختصاصا از کانال این فرد و خانه ای‌بی بگذرد. حتی حضور بیماران ای‌بی در یک نمایشگاه نقاشی خیریه در یک موسسه نیکوکاری دیگر نیز با برخورد شدید مواجه شده و حتی تهدید به قطع تامین پانسمان نیز صورت می‌گیرد.

فرزند هاشمی مبتلا به ای‌بی از نوع خفیف است و انتشار فیلمی از پانسمان این کودک، جرقه شهرت هاشمی گلپایگانی را زد و او از آن زمان، از همین شیوه، بهره برده است.

تلاش برای انحصار در حدی است که هر گونه مصاحبه با یکی از افراد مبتلا به ای‌بی و یا عکسبرداری از این بیماران، اگر بدون هماهنگی با خانه ای‌بی باشد، با توبیخ و فشار «رییس» هم بر رسانه و هم بر خانواده مورد نظر همراه خواهد بود.

 گفتنی است که پیش از ثبت «خانه ای بی» به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد (سمن)، این موسسه یک هیات مدیره داشت که یک نفر از وزارت بهداشت عضو آن بود و حساب و کتاب این موسسه نیز در یک حساب دو امضاء میان رییس موسسه و بنیاد بیماری‌های خاص مشترک بود، اما بعد از تبدیل آن به سمن، عملا هیچ نوع نظارتی بر عملکرد و هزینه‌کرد کمک‌های مردمی به آن(که به واسطه سخاوت خیرین ایرانی، کم هم نیست)، وجود ندارد.

نکته جالب درباره معرکه اخیر هاشمی در مقابل وزارت بهداشت و بستن خیابان اینکه،‌ وی با یک خودروی مجهز به چراغ گردان به همراه یک راننده-بادیگارد، در شهر تردد می‌کند، برای اعمال فشار بر دستگاه‌های حکومتی، ابایی از معرکه‌گیری و بستن خیابان و البته، به عنوان مهم‌ترین حربه، بسیج بیماران مظلوم ای‌بی و خانواده‌های این بیماران، ندارد. منابع نزدیک به خانه ای‌بی می‌گویند، آقای هاشمی گلپایگانی سفرهای خارجی متعددی را نیز داشته است.

نکته جالب این‌جاست که همزمان با انتشار اخباری از اختلاف برخی اعضای کابینه با سعید نمکی، وزیر بهداشت، شاهد این نوع اعتراضات خیابانی و نعره‌کشی و فحاشی در مقابل وزارت بهداشت هستیم که به صورت گسترده توسط رسانه‌های خارج از کشور پوشش داده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 178
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 43
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    85 0
    خدا خودش عاقبت ما رو ختم به خیر کنه
    • امیر IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      12 6
      نمیدونم چرا این ضدانقلاب اینقدر تو مشرق فعاله و از هر خبری استفاده میکنند تا فحش و ناسزا و نسبت دروغ به این رسانه ببندند !!! نظرات پایین تابلو معلومه که کار ضدانقلاب اونم اموزش دیده و گروهی هست که هم نظرمیزارند و هم مثبت /منفی میدند. مشرق به همین مسیرت ادامه بده که زمان بیداری هست
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      16 13
      فعلا نمکی و وزارت بهداشت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و متاسفانه برخی دولتی ها و حسودان خارجی که نمی توانند کنترل کرونا توسط ایران را ببینند ،خواهان استعفای وزیر هستند هر صدایی که خواهان استعفای سعید نمکی باشد از جبهه دشمن است
    • حنیف IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      9 3
      ۲۲:۲۴ - متاسفانه شما نمی خواهید صدای مردم رو بشنویید و مثل کبک سرتون رو زیر برف کردید و تا کسی سخن حقی برخلاف میل و منفعتتان می گوید برچسب ضدانقلاب بهش می زنید ولی بدانید خداوند در جای حق نشته و آه مظلوم را بی پاسخ نمی گذارد
    • حنیف IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      9 2
      ۲۲:۲۴ - متاسفانه شما نمی خواهید صدای مردم رو بشنویید و مثل کبک سرتون رو زیر برف کردید و تا کسی سخن حقی برخلاف میل و منفعتتان می گوید برچسب ضدانقلاب بهش می زنید ولی بدانید خداوند در جای حق نشته و آه مظلوم را بی پاسخ نمی گذارد
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      8 3
      ۰۰:۲۳ متاسفانه برخی دولتی ها و حسودان خارجی که نمی توانند کنترل کرونا توسط ایران را ببینند !!!!! متاسفانه من هم جز خنده تلخی جوابی نمی توانم بدهم خخخخ
  • قاسم IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    درود بر شرف این مرد . اگر این شخص بنا داشت گروه فدایی درست کند در همین مقابل وزارت بهداشت این کار را میکرد . چرا بی جهت و بدون اطلاع میگویی خدمات رایگان است . الان تف هم رایگان جلوی شما نمیاندازند.
    • مهدی IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      51 20
      داداش همینقدر بگمت خیلی ساده ای
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      8 3
      این یه مورد از زیر دستشون در رفته.
    • امین US ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      10 3
      آقا قاسم برو یک تحقیق بکن تا بفهمی خدماتی که وزارت بهداشت برای بیماران ای بی در نظر گرفته رایگان است یا نه، بدون اطلاع اظهارنظر نکن.
    • حاجی IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      17 11
      تو این مملکت هر کی انتقاد کنه میشه ضد انقلاب و منافق خجالت داره والا همه بد هستن تو خوبی مشرق
    • متین US ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      8 6
      حاجی جان تهمت نزن، کی گفته هر کس انتقاد کرد ضد انقلابه؟!!!! اتفاقاً بسیاری از انقلابی ها ، از بسیاری از مسائلی که در کشور اتفاق می افتدف انتقاد می کنند، در اینجا فردی به خاطر اینکه منافعش به خطر افتاده اقدام به عربده کشی و بستن خیابان کرده، ضد انقلاب هم سوء استفاده کرده است. باید خیلی بی اطلاع باشی که اقدامات ضد انقلاب را در این چهل ساله ندیده باشی.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    91 22
    کلا تو این مملکت چجوری اعتراض کنیم که یه موقع دل پروانه ای شما زخم نشه ؟؟!! :\
    • قریشی IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      20 23
      اول پی کسب شعور باش، بفهم کجا باید اعتراض کنی بعد برو نعره بکش ... این آدم اگر شعور داشت باید میرفت جلوی دفتر سازمان ملل و سفارت کشورهای جنایتکار اروپایی نعره میزد که چرا پانسمان رو تحریم کردید البته شاید از اونور اربابان غربی اینجوری برنامه ریزی کردن!
    • حسین US ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      12 27
      جناب 17:10، داداش مسائل را با هم قاطی نکن، اعتراض این فرد به این خاطره که دکانش تخته شده و مثل قبل نمی تواند از بیماران ای بی و خانواده هایشان سوئ استفاده کنه.
    • حنیف IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      6 2
      ۱۷:۱۰ - آره حتما برای بی کاری و فقر و گرونی و فساد و ... هم باید بریم جلوی سفارت کشورهای اروپایی و سازمان ملل تظاهرات کنیم ! این ها شهروندان ایرانی هستند و دولت ایران هست که در برابر شهروندان خودش مسئول هست و باید پاسخگو باشد ، آقایونی که دم از اینتکس می زنن کوش پس اینتکس و کارکردش؟ مسئولیت رفع تحریم ها و بی اثرکردن ان ها بعهده دولت ایران هست مگرنه کسی از دشمن انتظاری ندارد شما چرا خودتان نمی روید جلوی سفارت ها و سازمان ملل !
    • حنیف IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      6 1
      ۱۷:۱۰ - آره حتما برای بی کاری و فقر و گرونی و فساد و ... هم باید بریم جلوی سفارت کشورهای اروپایی و سازمان ملل تظاهرات کنیم ! این ها شهروندان ایرانی هستند و دولت ایران هست که در برابر شهروندان خودش مسئول هست و باید پاسخگو باشد ، آقایونی که دم از اینتکس می زنن کوش پس اینتکس و کارکردش؟ مسئولیت رفع تحریم ها و بی اثرکردن ان ها بعهده دولت ایران هست مگرنه کسی از دشمن انتظاری ندارد شما چرا خودتان نمی روید جلوی سفارت ها و سازمان ملل !
    • ایرانی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      6 1
      ۰۰:۰۹ - نادان این موسسه خیریه مجوز قانونی دارد و هیچ اقدامی هم برای بستن این موسسه صورت نگرفته پس این حرف مفت که در آخرت برایت گرا تمام خواهد شد را از کجا می زنی کدام سو استفاده یک موردش رو نام ببر !؟ یکم شرف یکم حریت یکم اخلاق یکم ایمان نداری
  • امیر IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    26 4
    خوب اگه تعداد کمه جرمتون بیشتره که چرا پیگیری نکنید مشکلاتشونو که کسی بخواد سو استفاده کنه با توجه به حساسیت افکار عمومی طی سالهای گذشته چرا بی تفاوت بودین خصوصا که اکثر قربانیان کودکان هستند واین جمله که... کاخ نشین شدین مگه دروغه ؟؟؟؟؟؟!!!!! ودیگه اینکه سلسه مراتب همون اشرافی گری نوینه که همچنان در نظام حفظ شده از مردم نیستین چون خودتونو سالهاست جدا کردین البته بیشتر سران حکومت نه همه البته یه مدته داره یه تغیرات مثبتی دیده میشه امیدوارم سرکوب نشه و شعار اول انقلاب که حمایت از مستضعفینه محقق بشه غیر قابل انتشار شد نظرم
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    29 39
    مملکت در این اوضاع و احوال طاقت عربده کشی و نون به نرخ روز خوردن کسی حتی بالاترین شخصیتهای روحانی حتی مراجع محترم تقلید رو هم نداره چه رسد به این آدم که با این توضیحات مشخص است چه نیتی داره.بگیرید عیاقش رو جا بیارید تا دیگه از این غلطا نکنه. مردم اینقدر تحت فشار هستند که دیگه معرکه گیری کسی را تحمل نمیکنند.
    • فهرجی IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      10 5
      مشرق! دوستت داریم....... فقط بپذیر اشتباه کردی...... قضاوت عجولانه!
  • مهران IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    62 25
    واقعا گزارش خجالت آوریه،ایشون اگه هیچ چیزی نباشه اقلا به بیماران کمک میکنه اگه وزارت بهداشت تامین کننده هست چطور شد دوماه بدلیل کمبود پانسمانشون دو نفر از بیماران فوت کردن.خجالت اوری مشرق
    • رامین US ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      9 6
      آقا مهران، اون مشکلی که در تامین پانسمان مخصوص این بیماران پیش آمده بود رفع شد، الان این مساله په ربطی به تخلف آشکار این فرد داره؟!!! این فرد به خاطر اینکه دیگر نمی تواند مثل گذشته، نقش واسطه گری داشته باشد ، عصبانی شده است، چون قرار است وزارت بهداشت ، ملزومات مورد نیاز این بیماران را به در خانواده آنها بفرسته.واقعاً متوجه فرصت طلبی و سوء استفاده آشکار این فرد نشدی؟!!!!!!! نباید این قدر ساده باشیم.برخی افراد متاسفانه در قالب خیریه ها ف دست به تخلفات زیادی می زنند، البته قطعاً منظور همه افرادی که کار خیر می کنند ، نیست، ولی این فرد اگر واقعاً نیت خیری داشت و کیسه ای برای خودش ندوخته بود، اقدام به عربده کشی و بستن خیابان نمی کرد.
    • IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      9 4
      علتش تحریم داروییه جناب! نمی دونی بدون.
  • حاج اکبر IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    25 12
    سلام مشرق عزیز خبر را خاندم واقعا متوجه نشدم موارد فوق اتهام این روحانی هست یا فقط یک خواسته از وی با چاشنی تلخ مثل خیابان بستن آیا وی را میشود به سو استفاده از خدمات خود در این سال ها متهم کرد. کمی تردید در خواننده ایجاد میشود .. آیا میشود گفت که خدمات به این بیماران در حد معقول رسیدگی نیست آیا این روحانی باری اندک هم از دوش بهداشت کشور کم نکرده.. الله اعلم به خدا پناه میبریم اگر این روحانی هم راه غیر از صراط مستقیم را پیش گرفته باشد
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    25 31
    یاد سخنان حضرت امام خمینی(ه) افتادم که فرمودند:فکر نکنید که روحانیت صددرصد خوب وانسان بد وجود ندارد،ودرمیان حوزه افرادی فرصت طلب ومنافق وجود دارند-وجدانا وشرافتن تمام مسایل امروزه ما را پیش بینی می فرمودند-جناب مشرق به خاطر گواهی صحبتم شما سخن رانی امام عزیز خمینی کبیر را میتوانید پیدا وتیتر بزنید-"جناب هاشمی" واقعا شمادلسوزی برای این مریضارا داری که داد وفریاد می کنید!؟ فقط باید بگویم این لباس روحانیت خیلی حرمت دارد متاسفیم وکارتان را هیچ انسان عاقلی پذیرا نیست والسلام--
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    49 37
    مشرق خوشم میاد چهره کثیف خودتو هر روز داری بیشتر نشون میدی
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    44 22
    ضد انقلاب سگش شرف داره به امثال شماها
  • عزتی FI ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    12 5
    من یک بابایی را میشناسم همینطوری بود دستهایش تو نروژ آخرین باری که دیدمش اثری از نارحتی پوستی نمانده بود.
    • قریشی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      3 9
      پس لطفا به همون اروپایی های بی شرف تر از خودت بگو تحریم رو بندازن توی سطل زباله پانسمان بفرستن برای ملت که امثال این نوچه های غرب الکی پیازداغ معرکه رو زیاد نکنن!
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      5 2
      اقای قریشی چرا به عزتی فحش دادی چه گفته مگه نه توهین نه حرفی هیچی چرا باید یه همچین تویی هم وطن من باشه
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    41 17
    مشرق استحاله نکن بعضی وقت ها به خبیث بودنت پی میبریم شیاد دوگانه سوز مشرق
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    48 11
    یعنی چه تا هرکس اعتراضی میکنه فورا یه چیزی بهش میچسبونید
    • قریشی IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      5 10
      چون بجای اینکه بره جلوی دفاتر سازمان ملل و کشورهای اروپایی بساط معرکه شو پهن کنه اومده جلوی وزارت بهداشت داره برای بی بی سی خوراک چرندیات بافی تهیه می کنه
    • امید IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      1 0
      اون کسی که زیر همه نوشته ها میگه اروپایی های پلید که تحریم کردن باید بهت بگم که اولا مفت خورا از تحریم سود میبرن تو نگران نباش.همه اونا که امثال تو به اروپا فوش میدید بچه هاشون اروپا هستن.وگرنه نه تحریم بهانست هرچی مشکل داریم از مفت خورای داخلیه.نمونش گرونی دلار و ماشین
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    32 11
    هر کی برخلاف نظرت حرف بزنه ،پدرشو در میاری
  • عباسعلی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    5 10
    واقعا اگر بحث این آقا سیاسی و حمایت از جناح روحانی نیست باید از اینکه وزارت بهداشت مواردی را که برای کمک به این بیماران قبلا انجام نمی داده و الان انجام میدهد ایشان باید خوشحال بشوند. مگر که برای اهداف انتفاعی و یا سیاسی قصد درست کردن سنگر داشته باشد و در اینصورت نهادهای امنیتی باید ورود و قائله را ختم کنند.
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    14 28
    عجب موجود نمک نشناسیه از بیماری دردناک این کودکان داره برای رسیدن به شهرت و ثروت سواستفاده میکنه
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      3 4
      برای این کودکان بیمار و معصوم باید دهانش را گل بگیرد یا چسب بزند یا اگر نزند دیگران می زنند !
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    37 16
    خجالت بکش مشرق خجالت بکش. کمی شرف داشته باشید فقط کمی
    • امیر US ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      8 5
      بی شرف کسیه که از بیماران پروانه ای برای رسیدن به ثروت و شهرت خودش سوء استفاده کنه، اینو بفهم.
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      5 2
      ۰۰:۳۱ - چه ثروتی برای این بنده خدا این کار داشته نکنه ساختمانی که برای موسسه خیریه هست و بنام ایشان هم نیست و هیچ استفاده شخصی براش نداره ثروت هست !؟ یا سفر به خارج برای دورزدن تحریم و تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز بیماران کار خلافی هست !؟ شهرت ! حتما اینکه مشرق این فحش نامه را در حق ایشان نوشته نشانه شهرت این فرد هست !
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    22 10
    دمش گرم‌
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    31 8
    کارشون درست بود در هیچ نهاد و ارگانی پاسخگو نیستن با داد و فریادخواسته ات را بگی مرگ بر خبرنگاران دروغگو
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    27 10
    چون وزیر بهداشت نامه های عاشقانه پرتاب میکند مشرق هم عاشقش شده خخخ
    • بی نامی IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      4 2
      احسنت ، تو این مملکت تا دسمالت رو بکشی و برای دو نفر واکس بزنی از فردا یک عده ای میشن سینه چاکت
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    27 4
    همه صد انقلابن باید خفه خون بگیرن خخخ
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    25 2
    دختر این روحانی بیماری پروانه ایی دارد
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    8 16
    جدت تو کمرت بزنه اگر دروغ میگی ومنظورت چیزی دیگه ست ابرو برای خودت نگذاشتی تویی که باید امثال بنده را ارشاد وبه آرامش دعوت کنی برعکس سلب ارامش می کنی کار شما روحانی اصلا وابدا پسندیده نیست وهیچ انسان عاقلی این نعره های شما وامثالهم را نمی پذیرد فقط دشمن شاد کردید!همین لباس روحانیت حرمت وعزت واحترام دارد براتون متاسفیم!!
    • قریشی IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      3 6
      دلیل نمیشه چون روحانیه جیره خوار مریکا و اسرائیل نباشه . اگر نبود میرفت جلوی دفتر سازمان ملل به تحریم های ناعادلانه اونها اعتراض میکرد، نرفت اونجا چون جیره و مواجبش قطع میشه!
    • حنیف IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      5 1
      ۲۳:۰۹ - شما دلیلی مدرکی داری که این فرد مزدور و جاسوس هست ! اگر نداری که نداری پس داری تهمت می زنی که حد داره و در این دنیا هم حد نخوری اون دنیا کارت با خازن هست
  • ali IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    31 12
    مرده واقعا شیر مرددددددد
    • قریشی IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      3 7
      مرد بود میرفت قر و فرش رو جلوی سازمان ملل و سفارت آلما میریخت اونا تحریم کردن دادش رو سر یکی دیگه میزنه که شاخ بی بی سی بشه!
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    7 15
    اینها جدیدا خییییلی شاخ شدن، یکی باید اینها رو بنشونه سر جاشون.
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    30 6
    مشرق خود فروخته از خدا بترس
    • قریشی IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      2 4
      خودم رو به خودی بفروشم خیلی باشرف ترم تا اینکه شرفم رو به امریکا و اسرائیل بفروشم
    • حنیف IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      6 1
      ۲۳:۰۹ - شما با تهمت زدن و آبروی مومن و مسلمی رو بردن خودت رو به شیطان فروختی
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    2 11
    انچه مسلم است وزارت بهداشت در کشور متولی سلامت مردم در کشور است و تمام سازمانها و موسسات مردم نهاد باید زیر پوشش و حمایت وزارت فعالیت داشته باشند وباید مورد تایید وزارت باشند.به صرف اینکه دولت بی لیاقت است وبی تفاوت دلیلی نمی شود که هر کسی در هر لباسی خیابان را ببندد و عربده کشی کند و از بیماری اطفال معصوم سوئ استفاده کندواینگونه حرکت کاملا طرد و محکوم است. ضمن اینکه آقای دکتر نمکی انسانی متعهد و از جنس مردم است نه از جنس دولت فعلی اما باید زیرمجموعه ایشان بررسی شود که چرا زمینه برای برای چنین افرادی مهیا می کنند..
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    6 13
    امیدواریم با اقدام به موقع جلوی فتنه این فرد گرفته شود. وزارتخانه هم با کمک‌های به موقع راه را بر سوءاستفاده گران ببندد
  • 1 IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    34 7
    من وقتی کلیپش رو دیدم اهمیتی به این فرد ندادم ولی الان با خواندن این مطلب توی این سایت مشخص شد که آدم خوبی است...
    • قریشی IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      2 6
      فقط تو نیستی ... خیلیها قضیه رو از ته میگیرن! برای همینه از صبح علی الطلوع تا به یه آدم باشعور برمیخوریم باید رخسار صد نفر بیشعور رو زیارت کنیم! وای به قیامتت اگر دین و دیانت رو هم همینجوری فهمیده باشی1
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    9 3
    خدایا .. کمی اخلاص نصیب کن ....
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    25 4
    مشرق چقدر یک تنه به قاضی میری. یکم از خدا بترس هر وقت هرجور که عشقت است تجزیه وتحلیل میکنی و آسمون ریسمون
  • محمد IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    8 0
    بنام خدا مستقل از هر نوع داوری در مورد متولی این موسسه، سوال مهم این است که حمایت دولت چه تضمینی دارد؟ آیا بهتر نیست، بجای حذف، نسبت به کنترل مالی و نظارت عالیه اقدام شود و نهادی مردمی به امور مردم رسیدگی نماید؟ یا آنکه حمایت دولت به قانونی دایمی تبدیل شود، به هر حال در نبود یا ضعف دولت پاسخگو، مسایل مردم عمدتا توسط نهادها و گروه های مردمی تعقیب می شود.
  • مجتبی IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    22 6
    هرکس که حرف راست زد مشرق سوخت! مشرق امیدوارم بر سردخترانتون و پسرانتون بیاد تا بفهمید که تحریم ها روی مرم اثر داره نه روی گردن کلفتای بی غیرت
    • محمد US ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      4 5
      آقا مجتبی، این فرد به این خاطر عصبانیست که دیگر نمی تواند به اسم کار خیر ، سوء استفاده کنه، بعد تو داری مغلطه می کنی؟!!! مگر کسی گفته تحریم ها بی تاثیر است؟!!!! وزارت بهداشت قرار شده در طرح جدید لوازم مورد نیاز این بیماران را در خانه شان تحویل دهد، به همین خاطر داد این فرد به ظاهر خیر درآمده است، چون دیگر نمی تواند واسطه گری کند.واقعاً درکش اینقدر واست سخته؟!!!!
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      4 0
      چطور این طور قطعی اظهار نظر می کنی !؟ اولا واسطه پخش پانسمان بودن چه فایده و سو استفاده ای دارد !؟ جز گرفتن از دولت و دادن به خانواده ها آیا مدرکی دارید که در این مسیر سواستفاده ای صورت گرفته و پانسمان ها تحویل داده نشده اند !؟ دوما خود مشرق می گوید شاید ! ! ! شما چطور با اطمینان و یقین تایید میکنی ( شاید یک دلیل عمده خشم و عصبانیت هاشمی گلپایگانی همین باشد. ) همین هم نشانه بی تقوایی است که براساس اما و اگر و شاید به کسی تهمت بزنی !؟ دوما تنها کارکرد این موسسه پخش پانسمان نیست بلکه براساس اظهارشان : خدمات خانه ای بی در حال حاضر به این شرح می باشد : 1.واریز کمک هزینه های درمانی 2. آموزش و مشاوره به خانواده ها 3.انجام اقدامات لازم برای عمل های مورد نیاز بیماران 4.واریز کمک هزینه شیرخشک برای نوزادان بیمار 4.واریز کمک هزینه ایتام و سادات
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    20 2
    برچسب معتاد و...به این نمیشه چسبوند اینجوری خرابش میکنید
    • قریشی IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      8 5
      اعتیاد فقط به تریاک و هروئین نیست ... بعضی ها به این معتادن توی بی بی سی دیده بشن
    • حنیف IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      6 1
      قریشی که بهتره بگم از نوع اموی ، شما بهتره اعتیاد خودت رو به تهمت زدن و فحاشی کردن و سایر بی اخلاقی ها ترک کنی
  • سید IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    8 1
    خدا لعنت کنه هر کس پی سو استفاده است
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    21 5
    حق با ایشونه
    • قریشی IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      2 5
      حق با ایشونه، ولی جلوی دفتر سازمان ملل و درب سفارت کشورهای اروپایی تحریم کننده نه اینکه جلوی وزارت بهداشت شو بده!
  • سید IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    23 2
    چه راحت مخالفین خود را لجن مال می کنید. اتق الله
    • قریشی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      1 4
      چه راحت قضاوت می کنید ... ان بعض الظن اسم ... این یارو اگر قضیه ای پشت کارش نبود باید میرفت یقه تحریم کنندگان اروپایی رو می چسبید که چرا پانسمان نمی فرستید!
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    13 2
    چرند نوشتی؟ کل مطلب رو نزن، راه این بچه را قطع نکن. وزیر خارجه با مرگ دختری از اینها که بقول شما خیلی زیاد!؟ هم نیستند در دنیا مظلوم نمایی و دارو وارد می کند. بگو باید در این سمن حساب وکتاب مالی واجرایی باشد. چرا تیتر عربده کشی برای یک روحانی!؟ خجالت داره
  • NZ ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    7 4
    عجب مصیبتی داریم! یعنی آخرش باز بیماران بازیچه بازیهای سیاسی می شوند! بخدا مسخره است, بخدا آبرو ریزی است!
    • قریشی IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      1 4
      برو این ننه من غریبم رو پیش روسای سیاسی اروپائیت بگو که هر چی میکشیم از سر تحریم های زورگویانه اون لجنهاست
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    20 1
    مشرق این مقاله ات که سرتاپا وعده و وعید بود!!! دائما نوشتی قرار است بشود ... به این سوال پاسخ بده چرا نشده است؟!
    • قریشی IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      1 12
      برو از عمو سامت بپرس ... برو از سفرای اروپائیت بپرس چرا پانسمان نمیدن و کی قراره بدن؟!
  • محمد IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    24 5
    تف به شرف نداشته تون . این بیچاره داره داد میزنه که چرا به این بیماری پوستی نمی رسید بعد میگی عربده کشی. خدا خدمتتون کنه مشرق که مفت آخرت رو میفروشی
    • قریشی IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      1 5
      یارو بره دادش رو سر سازمان ملل و سفرای کشورهای اروپایی بزنه تا تحریم دارویی رو بردارن چرا اومده اینجا عربده کشی و فیلم بازی کردن؟!!! تف به شرف نداشته هرکسیکه دلار امریکائی میگره و میاد اینجوری شو بازی می کنه که شاخ شبکه های بی بی سی بشه!
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    22 2
    به نظر خودت چرت و پرت نگفتی؟چرا هر کس درد مردم رو فریاد کرد دشمن می دانید همه متن بر اساس حدس و گمان بود. مگر تعداد سفرهای خارجی شخصی ملک قضاوت است؟ اگه مدرکی علیه خودشان به دادگاه ارائه دهید.اصل موضوع اعتراض به عدم رسیدگی به بستری شدن یک نوزاد مبتلا مگر اشکال دارد؟ اگه خدای نکرده این نوزاد از وابستگان شما بود باز هم اینجوری تخریب می کردید؟ من نه این آقا را می شناسم و نه شما را فقط می گویم اصل اعتراض به عملکرد مسئولین را حق مردم بدانید.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    19 2
    حالا یکی هم بخواد کار مثبتی انجام بده فورا میخوان خرابش کنن
  • نوری IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    20 1
    مشرق رفتارت مثل ادم های بی انصاف و خشک مقدس هست
  • فرشید IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    22 3
    مشرق تو دیگه شورشو دراوردیا!!!میخای لال شن همه؟؟درود به شرف اقای هاشمی چه درست بوده کارش چه غلط
    • قریشی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      10 5
      اولا معلومه چقدر شعور سیاسی داری! چه درست بوده چه غلط؟!!! دوما غلطش همین بوده که انجام داده و درستش این بود که میرفت پای دفتر سازمان ملل و سفارت خونه های اروپایی معترض میشد . کی تحریم کرده و پانسمان نمی فرسته باید داد و هوار و عربده کشی رو سر اون درآورد
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      6 1
      ۲۳:۵۲ - شما بهتره از روی بی خبری حرف نزنی همین آقا با عنوان : تحریم پانسمان بیماران پروانه ای – برگزاری کنفرانس خبری خانه ای بی – ۹ آبان ماه . یک کنفراس در همین رابطه برگزار کرده نمی دونی برو ببین .
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    28 3
    درود به شرفش خر خودتی مشرق
    • قریشی IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      5 5
      خر اونیه که جریان رو از ته میگیره! ارو اگر ریگی به کفشش نبود میرفت یقه دفتر سازمان ملل و سفرای اروپایی رو میگرفت!
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    18 2
    یه نفر داره با جان ودل کار میکنه .خوی اشرافی گری میزنین.واقعا گزارش مغرضانه ای بود.
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    11 0
    هی داد بی داد. امیدوارم پیگیری بشه و حقیقت برای همه روشن بشه.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    18 0
    من حقیقتا اطلاعی از این شخص ندارم، جز برنامه ای که چند روز پیش از تلویزیون با حضورش پخش شد. برای همین متن شما باعث تعجبم شد. فکر نمی کنید پیش داوری باشه و منفی نگری صرف انعکاس اعتراضش در رسانه های ضدانقلاب دلیل نمیشه که کار خیر بزرگی که داره انجام میشه نادیده گرفته بشه به هرحال، من به عنوان یک مخاطب، متن شما رو جانبدارانه و فاقد دلیل اقناعی میبینم
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    16 4
    مشرق شکم سیر ...
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    3 10
    اگه این آقا نیتش خیره...... چرا تو بالا شهر همچین ملکی گرفته؟ چرا فقط یه طبقه رو به بیمارها اختصاص داده؟؟. خیلی مشکوکه
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    18 4
    مشرق، خفه شو، تو نمیفهمی این مرد چقدر کمک حال این مریضا است.
    • متین US ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      2 28
      جناب 2:49، خودت خفه شو ، ابله نادان، واقعاً مرزهای بلاهت را جابجا کردی.
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    14 0
    این فحش نامه بوده یا واقعیت داره؟
  • علی US ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    18 3
    از نظر مشرق هیچ کس حق اعتراض نداره و همه باید خفه بشن چون همه چی عالیه و ایران بهشت روی زمینه... مشرق خیلی پستی
    • رامین US ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      1 4
      علی، پست تو هستی که از یک آدم هوچی گر و عربده کش که از درد و رنج بیماران پروانه ای برای رسیدن به شهرت و ثروت سوء استفاده می کنه، طرفداری می کنی، شاید هم اینقدر ساده لوح هستی که متوجه سوء استفاده واضح این فرد نمی شوی.
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    15 5
    درود به شرفش،
  • SE ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    6 8
    در سوئد هم هستند انجمنهای خیریه شیادی که ظاهرا برای کمک به نیازمندان کشورهای فقیر افریقایی کمکهای مالی جمع میکنند ولی 80 درصد پولها را برای اداره تشکیلات در سوئد صرف میکنند و 20 درصد بقیه هم صرف اداره تشکیلات در کشور مقصد خرج امور اداری میکنند و کسانی که کمکها برای آنها جمع شده فقط بو میکشند
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    1 18
    افرین مشرق عزیز حقا و انصافا که در مسیر اسلام ناب محمدی حرکت میکنی و نه اسلام امریکایی امامین انقلاب هم از ماها همین رو میخوان احسنتم بارک الله افرین مشرق شکسته نفسی نکن و منتشر کن مردم باید همه و غیرهای فاسد از همه اقشار جامعه در داخل و خارج از کشور رو بشناسند ایدکم الله ومن الله التوفیق
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    25 5
    در رسانتون رو تخته کنید . الان هزاران رسانه صادقانه تر از شما وجود دارد
    • قریشی IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      1 5
      خیلیها شرف دارن برای خبرخونی میرن سمت رسانه ای که باب میل خودشون مطلب میذاره ... خیلیها هم ندارن میرن سر میذارن توی هر آخوری بعد بدوبیراه میگن!
    • محسن US ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      1 5
      به 22:05، بهتره تو در اظهار وجودتو تخته کنی، از اینکه یک فرصت طلب دکانش تخته شده ناراحتی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      4 1
      ۰۰:۱۶ دکان دهان شما تخته بشه کمتر دچار عذاب میشی اون دنیا ! که اینطوری برای کسی که جز هزینه این کار براش نداره اینطوری تهمت می زنی
    • حنیف IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      5 1
      ۰۰:۱۶ - فرصت طلب شمایی هستی که از هر فرصتی برای تخریب دیگران و تهمت زدن و بردن آبروشون استفاده می کنی
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    8 0
    این ساختمان کنار منزل ماست. نوساز نیست و خیلی قدیمیه. اتفاقا یک طبقه است و نصفش هم کانکسه . حداقل عکساشو اول گوگل میکردی بعد می نوشتی نوساز چند طبقه. بعد هم، ۱۰۰میلیارد تومن واقعا؟!! من نمی دونم چی شده که این رپرتاژ رو رفتین، ولی یک لحظه فکر کنین شاید ده درصد بازیچه شدین. در ضمن حتی تو رادیو اسرائیل هم درباره یک روحانی با این لحن مقاله می‌نویسن. این همه توهین فقط به دلیل اعتراض جلوی وزارت بهداشت؟ تنها راه جبران فضاحت این "گزارش" اینه که این آقا رو دعوت کنین به یک مصاحبه و ببینین حرفش چیه... و خبرنگارتون رو هم توبیخ کنین.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    1 5
    اگر قرار باشه هر کسی در لباس حمایت از مردم تقاضای غیر منطقی داشته باشد و از احساسات پاک مردم در این مسیر استفاده کند درست نیست . صداقت مهم است . آیا این نهاد تنها نمونه است یا در بخش های دیگر که انواع بیماریها را پوشش داده اند وجود دارد . اگر قرار بود وزارت بهداشت مشکل ایجاد کند . چرا اینجا . جاهای دیگر نیست . وزارتخانه ای که در طی پنج ماه گذشته تعدادی از پزشکان و پرستارانش را برای سلامتی مردم از دست داده . منظور آنها بخوبی وظایفشان را انجام داده اند و خواهند داد . و راجع به این موضوع که بخاطر حضور یک فرد ملبس به لباس روحانیت که ابتدا بنظر میامده قصد خیر داشته مانند هر ثمن نظیر آن مورد استقبال قرار گرفته تا شاید کمکی به بیماران باشد و هم مقداری بار از دوش وزارتخانه در تامین نیاز بیماران برای در اختیار قرار دادن بموقع به آنان بردارد . الان بهتر است که وزارتخانه دوباره مسئولیت مستقیم را بر عهده گیرد تا این وسط بیماران نیازمند ملعبه بازی و رفتارهای سیاسی نشوند و آسیبی نبینند .
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    28 1
    مشرق فقط حامی دزدان بیت المال.مشرق سایتی است برای حفظ دزدان .مشرق اصلا مال دزدان بیت المال است.و مشرق بیشرفی بیش نیست
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    6 1
    مشر ق گاهی غیر منصفانه قضاوت میکنه.
  • محمد IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    7 1
    واقعا برای این مقاله مغرضانه براتون متاسفم واقعا با این مقاله شما نظرم نسبت به سایت شما تغییر کرد و واقعا حکومتی و ماله کش هستید. شما طرفدار مردم نیستید.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    7 1
    بنده با این تحلیل مشرق موافق نیستم نسبت عربده کشی و معرکه گیری به کسی که زندگی خود را وقف بیماران کرده واقعا نهایت بی انصافی است.
  • مصطفی IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    46 1
    گند زدی با این گزارشت مشرق جان!!
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    5 1
    اقای گرازش نویس اگر واقعا اینطوره که شما میگی و همه چیز رایگانه که دیگر اینخانواده بیچاره دلیلی نداشتند بیان جلوی وزارت بهداشت؟ چرا داستان را درست منعکس نمیکنید. این گزارش کاملا یک طرفه هست. ایا نباید سخن طرف دیگر را هم شنید؟
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    5 0
    مشرق الان مثلا اومدی قضیه رو جمع و جور کنی؟؟اولا اینکه اگر تعدادشون اونقدر کم هست که نیاز به کلینیک ندارن،چرا بهشون رسیدگی نمیکنین؟؟دوما اینکه میگی رایگان در اختیارشون میذارن:ما که دیگه میدونیم رایگانتونم چجوریه.دیگه ما که خودمون توی همین مملکتیم.سخنگوی وزارت بهداشت رو که از چین انتقاد میکرد برکنار کردین حالا چسبیدین به نمکی؟؟یک وزیر هم که داره کارش رو انجام میده،شما نذارین
  • حسن IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    5 1
    من خودام یه معلول بهزیستی هستم با کارت ولی هیچ خدماتی به ما نمی دهند نه دارو و چیز دیگر فقط کارمندها بهزیستی حقوق می گیرند می خورند تا ماه بعد کمی خجالت بگشید هرکس آمد از حق دفاع کرد را خوب بلدید خراب اش بکنید فکر نکنم نظر اینجانب را پخش بکنید چون شما فقط با دروغ زنده اید
  • علی IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    8 0
    نویسنده این گزارش اماده باشه که در نسلش بچه ای با این بیماری بوجود بیاد تا انگ ضد انقلاب رو به ذهن مریضش راه نده
  • حمید IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    5 1
    مشرق جان واقعا برات متاسفم که چنین گزارشی تهیه کردی.انصاف داشته باش
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    6 2
    دل پری داری مشرق از این بنده خدا چرا نمی‌دونم
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      5 0
      چون‌نمکی عاشق شده!
  • صادق IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    7 1
    مشرق، متوجه شدید دارید تبدیل به رسانه های کمونیستی میشید و هرکسی که خلاف نظر شما را داشته باشه میخواید حذفش کنید. این روش شما کاملا به ضرر نظام و کشور هست. با عصبی و نپخته هستید یا خدای نکرده نفوذی.
  • ارتعاش NL ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    5 2
    دمش گرم
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    1 21
    اقای هاشمی این مملکت صاحب دارد انشاله هم بازرسی عم مجلس وهم قوه قضاییه باید باین عربدهها پایان دهند تهش درمیاد اقای مردم نهاد .
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    6 1
    چی میگی! این گزارش بود؟
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 1
    هر وقت دیدی مشرق تیتر اون چنانی زده یعنی طرف، آدم حسابیه.
  • پسرم بیماری پروانه ای داره IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    3 5
    سلام من اهل خوزستانم و پسرم بیماری پروانه ای داره تا به حال هرچی دارو لازم داشتیم از بیمارستانها میگرفتیم. و این آقای گلپایگانی هم هیچ کاری برامون نکرده. مشرق حقیقت گو درود بر شرفت که حرف دل ما رو زدی.
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      4 0
      بله آره جون خودت ! شما به راحتی می تونی بری سایت این موسسه و قسمت ثبت نام بیمار و ثبت نام کنید خیلی راحت .
  • مظاهر CA ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    6 1
    تخصص این رسانه مشرق پرونده سازی هست. خوب خارج رفته که رفته، این شد خلاف؟ متاسفانه شما مصداق بارز رسانه وابسته هستید. اگر دین ندارید، آزاده باشید.
  • وحید IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    4 1
    خب مردشور. اون تیتر زدنتونو ببرن اون عربده کشی شاید فریاد علیه ظلم باشه ضد انقلاب اگه از یه چیزی حمایت کرد لزوما حتما بد نیست که
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 4
    بخور بخوره، چرا هاشمی گلپایگانی نخوره؟!!!
  • امیر IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 1
    مشرق این جدا اخلاق بدیه که هرکی اعتراض میکنه به زور میخوای یه چیزی بهش بچسبونی، نمیدونم شاید بعدا متنی که در مورد این آقا نوشتی و اینکه زیر پوستی میخوای بگی نیت صادقانه نداره درست از آب در بیاد ولی الان و در حال حاضر این متن رو صرفا از روی تعصب و این اخلاق بد که سریع یه انگی به طرف بزنی نوشتی.
  • بهنام IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    6 1
    حالا کجاش به تو فشار آورد که این چنین نوشتی آقای یا خانم خبرنگار نگفتی به کجا ت فشار اومده
  • فرهاد IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 1
    مشرق داری شرافت رو زیر پا میذاری میدونی که هیچ خری با هوچی گری برای خودش یه همچین کاری نمیکنه ضد انقلاب توجه کرده که کرده ربطی نداره تو شعور سیاسی تو از دست بدی به نظر من اشتباه محاسباتی کردی
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    13 2
    اون کسی که ،حالا چه آخوند چه غیره بخواد سو استفاده کنه نمیاد عربده کشی کنه این نوع حرکات بر اثر فشار روحی هست که ممکنه برای خیلیا خصوصا تو ایران پیش بیاد اونی که میخواد نون به نرخ روز بخوره اتفاقا عربده کشی نمیکنه آروم کارشو انجام میده جلب توجه هم نمیکنه در ضمن از رئیس جمهرمون گرفته تا وزیرا و معاونا و اون آخوندای کله گنده که دارن خون مردم و میکنن توشیشه حرف بزنین اونا گزینه مناسبترین به جای این کارا تلاش کنین شاید سنگی جلوی پای بیمارا بردارین
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    7 1
    درود بر کشوری که نفت داره گاز داره منابع داره موقعیت ژئوپلیتیک داره سازمان های پول دار مثل... ولی مردمش نون ندارند بخورند!
  • رحمت عیدی IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 5
    دوستان دقت کنید در خبرهایی ازین دست لشکر جیره خور مجاز میریزن پای خبر و یکی دوتا درمیون فحش و چرت و پرت مینویسن که البته برای همه معلوم الحالند که چه کسانی هستند و هدفشون هم انحراف افکار از اصل خبرِ و فحاشی سعی در گیج کردن اذهان و قضاوت اشتباه است در حالیکه اصلا مقاله رو هم نخوندن فقط دنبال هدفشونن،وحالا طبق مقاله مشخصه که این آقا چیکارست و اگر واقعا حق به جانب بود نیاز به راهبندان و عربده کشی و صد البته جلب توجه خاص نداشت ضمنا دلخوریه رئیس و رئیس دفتر دولت از وزیر بهداشت سر قضیه مدیریت کرونا و تشکر از رهبری از طرف وزیر رو بگزارید کنار این قضیه بعد قضاوت کنید،این داستانای تخریب شخصیتی و حیثیتی غربگداها درباره رقبا و مخالفان و حتی مخالفان خودی ولو موردی که مسئله ای تکراریه
  • علی IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    6 1
    مشرق سوتی میدی یا خوابی؟
  • DE ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 5
    منافع خودش به خطر افتاده . هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره !طفلک این بچه ها شبها حتما خواب این روحانی خوش صورت را می بینند !
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    2 5
    این نوع موسسها باید زیر نظر و زارت خانه مربوطه باشد والا هر کدام برای خود میشود خانی باید به حسابهای انها رسیدگی واز سو استفاده جلوگیری شود خیلی غلط میکند که بیک وزیر توهین کند
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 0
    پیشنهاد میکنم هر کس eb داره بهمراه خونواده اش اعدام بشن تا مگر کس پیدا نشه و سو استفاده نکنه!!!!
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 0
    بمیرید که هر کاری رو با سو استفاده خارج نشینان وصل میکنید فریاد معیشت = سواستفاده ضد انقلاب فریاد مشکلات شغلی=سواستفاده ضد انقلاب اعتراض کارگری=سواستفاده ضد انقلاب اعتراض امنیت شغلی=سواستفاده ضد انقلاب اعتراض به عملکرد رییس جمهور=سواستفاده ضد انقلاب ......=سواستفاده ضد انقلاب ......=سواستفاده ضد انقلاب
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 5
    مشکوکه ولی الان کل کشور این طوری هستند و هر کس هر قسمتی مدیریتی و یا هر شغل کوچکی تو دولت دست و پا می کنه سراغ انحصار گرایی و خیرخواه نمایی و ... میره- هزاران موسسه و شرکت خیریه داریم که همه خیرات مردم صرف حقوق کارمندان خیریه ها میشه
  • SG ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 0
    نکته جالب اینکه مشرق بعد از اعتراض خیابانی این معمم به این موارد دست یافته و اعلام و افشاگری کرده و گرنه تا قبل این بیماران ای بی رو قربانیان تروریست اقتصادی آمریکا می دونست www.mashreghnews.ir/amp/1022585/
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    7 1
    مشرقیهای بی شرف اگر شهامت و مردانگی دارید اعلام کنید در مقابل نشر این رپرتاژ از وزارت بهداشت که کثافت اون عالم را نجس کرده چقدر گرفته اید
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 5
    ملوک الطوایفی شده این آقا هم در یه گوشه برا خودش صاحب دفتر ودستکه،دولت در دولت میگن.بگذریم که کشور ازاین نوع معضلات کم ندارد.رواج هر دکانی سیاست خاص خودرادارد لابدجناب هاشمی بهتر میدانند چکار کنند.اجرهم عندا...
  • یاران راچه شد؟ IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    6 0
    خدا ازتون نگذرد که به خاطر پول چه تهمت هایی که نمی زنید. کافر همه را به کیش خویش پندارد . شما ها برید ببیند دیگه کدام قسمت ایران را بفروشید ,برید ببیند کدام سردار را باید شهید کنید .کارهای مهمتری رو زمین مونده .لعنت خدا بر قلب های سیاهتون .
  • بیگانه. IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 0
    مشرق تو دیگه از ضد انقلاب حرف نزن.خخخخ
  • فهرجی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    20 0
    سلام مشرق؛ .......... اینکه جبهه باطل از هر چه دفاع کند همیشه دلیل بر عدم حقانیت آن چیز نیست....... گاه حق و باطل را مخلوط میکنند و گاه قرآن را بر نیزه!..... پس قرآن باطل است یا نیزه داران؟!!!
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    6 0
    تا همین هفته گذشته هم تو رسانه ملی ایشون صحبت میکردن چی شد دوباره حالا ضد انقلاب از آب در اومد تکلیف با خودتون هم مشخص نیست
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 5
    ایکاش میشد فهمید چند نفرند که مسلسل وار به کلام حق مشرق حمله میکنندو توف میاندازند.گروه کج فهم بی بصیرت در پی تخریب بنیان نظام انقلابند اونوقت با نقاب وارد میدان شده ودایه ی مهربانتر از مادر میشوند.یکی نیست بگه خفه خون بگیریدوغصه ی جهل خود خورید.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    3 0
    حالا فرياد مظلوم شده عربده كشي
  • محمد IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 0
    مشرق چت شده؟ طرفدار و سینه چاک دولت بنفش شدی؟ همه تون با همید درود بر احمدی نژاد
  • رضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 0
    مشرق چقدر کثیف و زشتی !!!! و چقدر قلم به مزدی !!!! خدا مردم را از شر شما نجات دهد.
  • حمید IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    2 7
    من از این آخوند کلک باز دشمن شاد کن متنفرم هر وقت دیدید بی بی سی کف می زنه و هورا می کشه یقین بدانید با طرف خاطی و متخلف و مظلوم نما دستش تو یه کاسه هست
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      4 0
      استدلالت منو کشته ! خوبه تا اون ور آبی ها از شخصیت های مورد علاقتون تعریف میکنن میگید : خوشتر آن باشد که سر دلبران ** گفته آید در حدیث دیگران‌‌
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 6
    22:29بیشرف خودتی که عفت کلام نداری وارناحق وعربده کشی دفاع می کنی !
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    11 1
    کاملا پیداست سفارشی نوشته شده والا علیه کسی که زندگی اش رو وقف اینها کرده مطلب نمی نوشتین.
  • مظلوم ایرانی IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 0
    تهمت زدن و بهتان زدن بدون علم گناه بزرگی هست و بردن آبروی مومنی که از کعبه بالاتر هست عذاب عظیمی را در پی دارن و بدون جواب نمی ماند
  • محمد IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    6 1
    مشرق نیوز اینقدر پست شدید دارید برای وزیر جناحتون مظلوم نمایی میکنید و اون سید رو متهم میکنید اون سید داره از بیماران پروانه حمایت میکنه نه منافعش اف برمشرق نیوز
  • 0012525456 IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 1
    اخهه چه قدر می تونید احمق باشین؟ هرئکی اعتراض کنه میشه عربده کش؟ بعدشم این موسسه حقوقیه و ملک به نام موسسه است. ب کای کرد ملکی رو خرید که چند سال بعد کلی سودآور شد و به نفع بیماران پروانه ای شد؟ این موسسه اگر بخواد کلینیک تاسیس کنه چه اشکالی داره؟ می خواد خدمترسانی کنه به بیماران. چرا ک نفر هم هست که داره کمک میکنه باهاش این طوری برخورد میشه؟
  • سانسور شده IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    6 1
    مشرق یک نظر ما رو به زور نشر میدی چطوری این [قریشی] این همه نظر ازش منتشر کردی !؟ چون باب میل نفسانیت بوده و به نفعت ؟
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    7 2
    یکی هم بخواد واسه خدا کاری کنه اینجوری باهاش رفتار میکنن بهش میگن ضد انقلاب بایحتما دزد باشی یا مفسد که باهات برخورد خوبی بشه
  • ایرانی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    4 0
    آره جون عمت همه خدمات و داروهای بیماران پروانه ای رایگان هست !؟ حتما همون جوری که میگفتن درمان کرونا رایگان هست ولی کلی پول از ملت طلب کردن مراکز درمانی .
  • ابراهيم IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    4 0
    چرا شما تا يكي توي اين كشور معترض مي شه همه زندگيش مي بريد زير سوال اين چه روش و منطقي چرا از خدا نمي ترسيد ؟؟؟
  • بی بی جی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 0
    قابل توجه کسانی که ادعا می کنن بی بی سی از این فرد حمایت کرده کل مطلب بی بی سی در مورد این فرد : فریادهای یک روحانی مقابل وزارت بهداشت ایران؛ هاشمی گلپایگانی به چه چیز معترض است؟ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷ ژوئن ۲۰۲۰ حمیدرضا هاشمی گلپایگانی موسس و مدیرعامل خانه 'ای بی' است. این موسسه در حمایت از مبتلایان به بیماری پوستی پروانه‌ای فعالیت می‌کند. دختر او نیز به این بیماری مبتلا است. در این تصاویر که یکی از مخاطبانی بی‌بی‌سی فرستاده، او به همراه یکی از مادرانی که نوزادش به این بیماری مبتلاست، با فریاد از مسئولان وزارت درمان خواهان پاسخ شده‌است. بیماری پوستی پروانه‌ای یک اختلال نادر ژنتیکی است که در کودکان، منجر به داشتن پوستی بسیار شکننده و یا تاول‌های دردناکی همچون سوختگی درجه سه می‌شود.
  • مریم IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    4 1
    مشرق دهنتو ببند داری زر اضافه میزنی
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 1
    23:7 فقط توبساط معرکه جای "مارهای"خوش خط وخال که بعضی سلبریتی های نخود همه آشی اند خالی بود-"-بی بی سی"که آزقدیم الایام وضعش معلومه!تو دیار ما هرکی خبری را با اب وتاب وده تا هم اضافه میکنه به مسخره میگن "بی بی سی "باز اومد"خبر چوخان" آورد!
  • امین DE ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    3 0
    به نظر علت داد و بیداد نپذیرفتن نوزاد ای بی در بیمارستانه، اصلا شما کاری به اینکه طرف کیه و چه سمتی داره نداشته باش، خود مادر بچه هم جیغ و داد می کرد، ای کاش شفاف سازی بشه که چرا این بچه پذیرش نشده (مثلا مرکز طبی اطفال)
  • ابوجورج البریتانی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    2 0
    با عرض سلام خدمت خبرنگار محترم. بخش های عمده ای از خبر شما از نظر بنده که مستقیما با این موسسه آشنا هستم و در حد توان کمک میکنم، فاصله زیادی با واقعیت دارد. چنانچه مایل به شنیدن حقیقت هستید از طریق ایمیل با بنده ارتباط برقرار بفرمایید.
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    2 0
    ملاک تشخیص شما ، حمایت یا عدم حمایت ضد انقلاب است ؟
    • محمد IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      2 2
      خوب گفتید من احساس خوبی نسبت به این مرد که به بیماران کمک میکند دارم اللهم اشف کل مریض
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 1
    15:13زر اضافی منافقین میزنند که به بهونه بیماری دیگرون اشوب به پامی کنند!خودت زر اضافی نزن بی معرفت--
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 0
    به نظرمن هرگونه خدمات پزشکی دندان پزشکی باید زیر نظر وزارت بهداشت باشد واگر کسی می خواهد پولی بدهد شماره حسابی از همان وزارت خانه باشد تا مردم کمک کنند یک عده انگار خیلی عشق خدمات دکتری ودکتربازی هستند داشتن اسامی بیماران وفرستادن به در خانهایشان بهترین وبی واسطه ترین است اگر پانسمانش باشداگرنباشدهم که نیست دیگر نفرین به کشورهای ظالمی که ماچنین می کنند
  • محمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 1
    مشرق نیوز دروغگو
  • پویا IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    ار سایت روحانی بعید نیست اینا رو بنویسه هزینه باند یک بیمار ایادر بی در ماه حدود دو میلیونه شرف داری جواب منو بده ندونسته غیب نگو خیلی چیزای دیگه هم هست مثل دارو برای کاهش زخم و درد حداقل این آقا یه ماری کرد برای مردم این روحانی چه غلطی کرد برای مردم
  • سید محمد باقر حسینی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    0 0
    کار برای خدا هيچ گاه نیاز به معرکه گیری ندارد. تواضع اگر نباشد کار به تکبر می انجامد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس