صالحی‌امیری: ویزر می‌رود و جودو ایران رفع تعلیق خواهد شد

رییس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون جودو گفت: امیدوار به رفع تعلیق پرونده جودو ایران هستیم زیرا ویزر رییس فدراسیون جهانی این رشته رفتنی است.

به گزارش مشرق، سیدرضا صالحی امیری امروز در بازدید از فدراسیون جودو اظهار داشت: ویزر رییس فدراسیون جهانی از این رشته می‌رود و جودوی ایران تعلیق نمی‌شود. این دوره تعلیق موقت زود به پایان خواهد رسید و جودو ایران به دوران اوج خود در عرصه های بین‌المللی باز خواهد گشت و این یک امر  قطعی است.

وی با اشاره به تلاش های «آرش میراسماعیلی» در فدراسیون جودو عنوان کرد: تلاش و برنامه رییس فدراسیون جودو که توانست انسجام را در این رشته حفط کند، قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید:

پرونده پر از ابهام جودو در دادگاه CAS

 

رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما از طرفیت خود برای حقانیت جودو استفاد کردیم و بیش از ۲۰ دیدار داشتیم. چهار مکاتبه نیز با «توماس باخ» رییس کمیته بین‌المللی المپیک انجام شد و اثبات کردیم که رییس جهانی جودو مغرصانه علیه جودو ایران رفتار کرد.

صالحی امیری در ادامه افزود: همه باید از جودو حمایت کنیم که در شرایط تعلیق احساس دغدغه نداشته باشد و ما مرتب پیگیر مسایل جودو هستیم. امیدوارم در عین عدالت، حکم به حقانیت جودوی ایران داده شود زیرا حفط خانواده جودو مهم است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس